متقاضیان خرید طلا دست بجنبانند/ طلا در مرز

 قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید امروز با افزایش بیش از ۱۰۰هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان رسید.

به گزارش صدای بورس _ هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰،  یک میلیون و ۱۵ هزار تومان  معامله شد. 

عبادالله محمد ولی، کارشناس بازار طلا و سکه در ارتباط با تحولات بازار طلا و سکه به صدای بورس اظهار کرد:  قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید امروز با افزایش بیش از ۱۰۰هزار تومانی به ۱۰ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان رسید. قیمت سکه بهار آزادی  ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار میلیون، نیم سکه با قیمت ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان‌، ربع سکه ۳ میلیون و ۸۰۰  هزار تومان، سکه گرمی ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در بازار تهران در حال معامله است.

کمترین کاهش در هفته گذشته

وی قیمت هر مثقال طلای آب شده  ۱۷ عیار را  ۴ میلیون و ۴۰۷ هزار تومان عنوان کرد و گفت: دیروز آخرین روز اردیبهشت قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار تا مرز یک میلیون تومان و به قیمت یک میلیون و ۲ هزار تمان رسید.


بیشتر بخوانید:

قیمت دلار و یورو امروز (۳۱ فروردین ۱۴۰۰)
قیمت جهانی طلا در ۱۴۰۰/۱/۳۱


قیمت جهانی طلا، نقره 

محمد ولی قیمت جهانی طلا را تا ساعت ۱۳:۳۱ ظهر ۱ فروردین این گونه بیان کرد: قیمت هر انس طلا در بازار جهانی ۱هزار و ۷۸۳ دلار، هر انس نقره ۲۶ دلار و ۱۰ سنت، هر انس  پلاتین یک هزار و ۱۹۲ دلار و هر انس پالادیوم ۲ هزار و ۸۲۰ دلار است. 

زمان خرید طلاست

وی در پاسخ به این پرسش که آیا زمان خرید طلاست یا این فلز ارزان‌تر هم می‌شود، بیان کرد: زمان خرید طلاست. دلیل کاهش قیمت طلا عدم تقاضا در بازار طلا است که رمق را از بازار گرفته اما به نظر نمی‌رسد قیمت طلا کاهش چندانی را بعد از این تجربه کند،

کد خبر 431905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    0 0
    معلومه رییس اتحادیه باید بازارگرمی کند. قیمت طلا تو ایران وابستگی پایینی به اونس و وابستگی بالایی به دلار دارد. دلار هم که ریزشی است و طلا بازم می‌ریزه. اینا به فکر جیب خودشون نه مردم.
  • حجی IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
    0 0
    به کارشناستان بفرمایین به همان دلیل که سهام صف فروشند طلا هم چند وقت دیگه صف فروش میشه..طلا۸۰۰ تومان رو‌به راحتی میبینه