۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶
سجامی شدن شرط شرکت در انتخابات شد

برای اشخاص حقیقی تا اول اردیبهشت ماه چهارشنبه فرصت باقی است تا بتوانند مدارک خود را تکمیل و ارسال را به کامل انجام دهند.

پیمان میراب آستانه، مدیرکل روابط عمومی وزارت اقتصاد و دارایی در گفت‌وگو با صدای بورس:
فرصت اعلام تقاضا برای عضویت در هیات مدیره شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی به اتمام رسیده اما برای اشخاص حقوقی تا 10 اردیبهشت ماه فرصت باقی است تا تقاضای خود را به صورت مکتوب، سامانه کدال و بقیه ابزارهای در اختیار به سازمان بورس اعلام کنند.
برای اشخاص حقیقی تا اول اردیبهشت ماه چهارشنبه فرصت باقی است تا بتوانند مدارک خود را تکمیل و ارسال را به کامل انجام دهند.
وقتی که تمام افراد مدارک خود را ارسال کردند احراز صلاحیت به دو صورت عمومی و تخصصی انجام می‌شود و بعد از زمان دو هفته مورد نیاز تایید صلاحیت به افرادی که صلاحیت آنها نایید شده اطلاع رسانی می‌شود و اسامی این افراد در سایت‌های مربوطه نشر و در دسترس عموم قرار می‌گیرد.
چند روز پس از اطلاع رسانی عمومی امکان برگزاری انتخابات یعنی برگزاری مجمع با موضوع انتخاب اعضای هیت مدیره را که انتخابات اعضای هیت مدیره اطلاق می‌شود و در مدت 3-6 روز به الکترونیک مجامع این شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی برگزار می‌شود.
سهامداران سهام عدالت که تمایل به شرکت در این انتخابات را دارند باید احراز هویت شوند و با توجه به اینکه احراز هویت به صورت غییر حضوری و از طریق سامانه سجام انجام می‌شود مشمولین باید به واسطه این سامانه احراز هویت شوند تا بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

کد خبر 431890

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =