۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶
دلار می‌تازد

دلار موفق به حفظ کانال ۹۱ واحدی شد.

به گزارش صدای بورس، عملکرد دلار مقابل دیگر ارزها کماکان تحت تاثیر اخبار مربوط به بسته‌های محرک دولت بایدن، روند واکسیناسیون و نیز بازدهی اوراق قرضه وزارت خزانه داری باقی مانده است.

جروم پاول، رییس بانک مرکزی آمریکا در مصاحبه‌ای تایید کرده است که نگرانی از اوج گیری تورم بر روی تصمیمات معامله گران در بازارهای مالی تاثیر گذاشته است اما به تدریج ثبات بیشتری در بازارها حاکم خواهد شد و امید می رود که وضعیت بازار اوراق و همچنین موقعیت دلار در برابر دیگر ارزهای مهم جهانی در شرایط بهتری قرار گیرد. 


بیشتر بخوانید:

قیمت محصولات سایپا در اول اردیبهشت ۱۴۰۰ +جدول


شاخص دلار

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۲۲ درصد افزایش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۱.۲۵ واحد بسته شد.

نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۰۹۱ دلار اعلام شد. (نرخ های فوق بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است.)

ارزهای آسیایی

در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۳۱ درصد افزایش به ۱۰۸.۱۲۶ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۲۹۳ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۵۰۰ یوان چین اعلام شد.

ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۳۶ درصد کاهش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۳۹۳ دلار مبادله شد. یورو ۰.۰۹ درصد پایین رفت و با ماندن در کانال ۱.۲۰ به ۱.۲۰۲ دلار رسید.

منبع: ایسنا

کد خبر 431867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =