۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
شاخص بر مدار رشد

در پایان معاملات امروز شاخص کل با رشد ۲ هزار و ۸۲۵ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۱۹ هزار واحدی رسید.

به گزارش صدای بورس، در پایان معاملات امروز شاخص کل با رشد ۲ هزار ۸۲۵ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۱۹ هزار واحدی رسید. اما شاخص‌ کل هم‌وزن با افت ۰.۰۲ درصدی، با ۹۹ واحد افت در کانال ۴۳۱ هزار و ۶۷۳ واحدی  به کار خود پایان داد.

تعداد معاملات امروز بازار سهام با ۴۲۰ هزار معامله به حجم ۵ میلیارد و ۶۱۴ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات در بازار امروز ۴۵ هزار و ۴۴ میلیارد ریال بود.

نمادهای «شستا»، «وبملت»،‌ «فملی»‌، «وپارس» و «شپدیس» از تاثیرگذاران مثبت بودند و «فارس» تنها نماد تاثیرگذار منفی بر شاخص امروز بود و نمادهای «شستا»،‌ «خودرو»، «خساپا»، «وبملت» و «وتجارت» نمادهای پرتراکنش امروز بازار سهام بودند.


بیشتر بخوانید:
معاملات الگوریتمی بالاخره خوب یا بد؟!


شاخص بازار فرابورس نیز امروز با رشد به کار خود پایان داد و با  ۴ واحد افزایش بر مدار ۱۷ میلیون و ۷۸۴ هزار واحدی قرار گرفت. تعداد معاملات امروز فرابورس با ۸۱ هزار دفعه معامله به حجم معاملاتی ۷۹۵ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات بازار فرابورس نیز ۵۰ هزار و ۱۸ میلیارد ریال بود.
نمادهای «میدکو»،‌ «زاگرس»، «آریا»، «ذوب» و «هرمز» از نمادهای تاثیرگذار و «ذوب»، «بپیوند»، «شگویا» و «آریا» نمادهای پرتراکنش امروز بازار فرابورس بودند.

کد خبر 431824

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =