وال استریت قرمزپوش شد

همه شاخص های مهم بورسی وال استریت قرمزپوش شدند.

به گزارش صدای بورس، آمارهای منتشرشده از درآمد سه ماهه نخست شرکت های بزرگ بورسی نشان می دهد که اگرچه این درآمدها نسبت به سال قبل بهبود محسوسی داشته اما کماکان نسبت به چیزی که قبل از امسال انتظارش می رفت فاصله زیادی باقی مانده است.

در نتیجه شیوع موج جدید همه گیری، کماکان بیشتر کشورها تا بازگشت به زندگی عادی فاصله زیادی دارند. احتمالا کار تکمیل واکسیناسیون عمومی در بخش قابل توجهی از جهان امسال به پایان نخواهد رسید و به سال آینده کشیده می شود. 

بورس آمریکا

در وال استریت همه شاخص ها نزولی بودند؛ تا جایی که هر سه شاخص اصلی بورسی در سطح پایین تری از روز قبل خود بسته شدند.

شاخص «داوجونز ایدانستریال اوریج» با ۰.۴۵ درصد کاهش نسبت به روز قبل و در سطح ۳۴ هزار و ۴۷.۵۲ واحد بسته شد. شاخص «اس اند پی ۵۰۰» با ۰.۵۸ درصد ریزش تا سطح ۴۱۶۱.۰۹ واحدی پایین رفت و دیگر شاخص مهم بورسی آمریکا یعنی «نزدک کامپوزیت» با ۱.۱۳ درصد کاهش در سطح ۱۳ هزار و ۸۹۳.۲۳ واحدی بسته شد.


بیشتر بخوانید:

هدیه توافق، ثبات به بازار ارز


بورس‌های آسیایی

در معاملات بورس‌های آسیا، شاخص‌ها عملکرد خوبی داشتند؛ تا جایی که شاخص "نیک کی ۲۲۵" بورس توکیو ژاپن با صعود ۰.۰۱ درصدی تا سطح ۲۹ هزار و ۶۸۵.۳۷ واحدی بالا رفت. شاخص "هانگ سنگ" بورس هنگ‌کنگ ۰.۴۷ درصد پایین رفت و در سطح ۲۹ هزار و ۱۰۶.۱۵ واحد بسته شد. در چین شاخص "شانگهای  کامپوزیت" صعود ۲.۴۳ درصدی را تجربه کرد و در سطح ۵۰۸۷.۰۲ واحد بسته شد.

در استرالیا شاخص "اس اند پی اس اند ایکس ۲۰۰" بورس سیدنی با ۰.۰۳ درصد افزایش و ایستادن در سطح ۷۰۶۵.۰۴ واحدی به کار خود خاتمه داد. در بین دیگر شاخص‌های مهم آسیایی، شاخص " تاپیکس" ژاپن صعودی بود. (معیار محاسبه تغییرات قیمتی، ساعت پایانی معاملات روزانه بورس نیویورک بوده است.)

بورس‌های اروپایی

در معاملات بازارهای بورس در اروپا، شاخص "فوتسی ۱۰۰" بورس لندن با ۰.۲۸ درصد ریزش نسبت به روز قبل و در سطح ۷۰۰۰.۰۸ واحد بسته شد.  شاخص "دکس ۳۰" بورس فرانکفورت در آلمان با کاهش ۰.۵۹ درصدی و ایستادن در سطح ۱۵ هزار و ۳۶۸.۳۹ واحدی به کار خود خاتمه داد و شاخص "کک ۴۰" بورس پاریس با پیشروی ۰.۱۵ درصدی در سطح ۶۲۹۶.۶۹ واحد بسته شد. در مادرید شاخص "ایبکس ۳۵" ۱.۱۴ درصد بالا رفت و به ۸۷۱۱.۴۰ واحد رسید.

منبع: ایسنا

کد خبر 431798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =