۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
دلار تکان نخورد

ارزش دلار در مقابل بیشتر ارزهای مهم دنیا ثابت ماند.

به گزارش صدای بورس، در حالی که انتظار می رفت بانک مرکزی آمریکا در نتیجه افزایش تورم دست به تغییر نرخ بهره بزند، رییس این بانک در اظهارات تازه‌ای این مساله را منتفی دانسته و گفته حس ما این است که اکنون درست در نقطه ای قرار داریم که رشد اقتصادی خود را آغاز کنیم.

عملکرد دلار مقابل دیگر ارزها کماکان تحت تاثیر اخبار مربوط به بسته های محرک دولت بایدن، روند واکسیناسیون و نیز بازدهی اوراق قرضه وزارت خزانه داری باقی مانده است.

 در ماه های آینده میزان اشتغال زایی و رشد اقتصادی ما سریع خواهد شد.  در نیمه دوم امسال شاهد ثبت رشدهایی خواهیم بود که بسیار نیرومند خواهند بود و من انتظار آن را ندارم که دلیل قانع کننده ای برای تغییر نرخ بهره بیابیم. 


بیشتر بخوانید:

با مدیریت درست می شد قیمت دلار را کنترل کرد


شاخص دلار

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۰۳ درصد کاهش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۱.۵۴ واحد بسته شد.

نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۰۸۷ دلار اعلام شد. (نرخ های فوق بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است.)

ارزهای آسیایی

در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۰۸ درصد کاهش به ۱۰۸.۷۱۴ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۲۹۰ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۵۲۰ یوان چین اعلام شد.

ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۰۵ درصد افزایش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۳۸۳ دلار مبادله شد. یورو ۰.۰۱ درصد بالا رفت و با ماندن در کانال ۱.۱۹ به ۱.۱۹۸ دلار رسید.

منبع: ایسنا

کد خبر 431669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =