۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
استخدام مسئول دفتر

یکی از شرکت های سرمایه گذاری آگهی دعوت به همکاری (مسئول دفتر مدیر عامل- خانم) منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس، در اطلاعیه این شرکت آمده است: از شرایط این کار داشتن مدرک حداقل لیسانس، آشنایی با ارکان و ساختار بازار سرمایه، تسلط کامل به نرم افزارهای آفیس و اتوماسیون اداری، حداقل سه سال تجربه کار و حداقل دو سال تجربه فعالیت به‌عنوان مسئول دفتر مدیرعامل است.

افراد واجد شرایط رزومه خود را با عنوان «مسئول دفتر مدیرعامل » به آدرس ایمیل زیر ارسال کنند:

alireza.ziraki@yahoo.com

بیشتر بخوانید:

استخدام تحلیل گر یا مدیر سبد

استخدام کارشناس پذیرش مشتریان

استخدام کارشناس جذب و استخدام

استخدام مدیر فروش و توسعه بازار

استخدام کارشناس تولید محتوای بورس

کد خبر 431412

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =