لحظه به لحظه با بازار ۲۴ فروردین ۱۴۰۰

بازار در مرحله پیش‌گشایش امروز (۲۴ فروردین)، همچون روز گذشته با افزایش نسبی تقاضا در بعضی از نمادها همراه است.

به گزارش صدای بورس، بازار سهام معاملات امروز بازار را به گونه‌ای آغاز می‌کند که در شرایطی قرار دارد که نسبت به روزهای گذشته شرایط بهتری را برای ثبت میزان تقاضا دارد. انتظار می‌رود اگر همین روند حجم عرضه و تقاضا در بازار امروز هم رقم بخورد، با افزایش حجم معاملات و شیب کمتر نزول شاخص همراه هستیم.

با توجه به آن که بسیاری از نمادهای شاخص‌ساز در صدر جدول عرضه نیستند، احتمال دارد با برخی از حمایت‌های نسبی، شاخص روند مثبتی را داشته باشد.

ساعت ۹:۲۰

نبض سبز در معاملات گروه فلزات محسوس است.نمادهای فولاد, فملی, ذوب, فخوز, فلوله, میدکو, فسازان, هرمز, ارفع, فجر و فافزا مثبت و متعادل داد و ستد می شوند.فباهنر, فاسمین, فروی, کویر, فزرین, فرآور, فوکا, کیمیا و فسرب با افزایش تقاضا همراه اند.

نفتی ها نیز معاملاتی نسبتا مثبت معامله می شوند.شپنا, شتران, شبندر, شسپا, شبریز, ونفت, شرانل و شراز مثبت و متعادل اند.شنفت و شپاس با فشار فروش داد و ستد می شوند.شاوان با گرایشی منفی متعادل است.

ساعت ۹:۳۰

محصولات بانکی نیز با بهبود تقاضا داد و ستد می شوند.وبملت, وپاسار, وپارس, ونوین, وملل و سامان مثبت و متعادل اند.وآیند, وپست, سمایه و وکار با فشار فروش معامله می شوند.

ساعت ۹:۴۰

خودرویی ها با بهبود تقاضا همراه شدند.خودرو, خگستر, خکرمان, خدیزل و خزامیا با تعادل میان خریداران و فروشندگان با رشد قیمت داد و ستد می شوند.

ساعت ۱۰:۰۶

در گروه بانکی ها نماد وپاسار در قیمت ۱۳۴۳ تومان با نوسان مثبت دنبال می شود و نماد #وتجارت در قیمت ۲۶۶ تومان در محدوده صفر تابلو در حال داد وستد است. وبملت امروز هم پرتقاضاست و در قیمت ۴۰۳ تومان رشد بیش از ۲ درصد را تجربه می کند.

ساعت ۱۰:۰۸

وتجارت با قیمت ۲۶۹ تومان حجم معاملات ۲۱۵ میلیونی را پشت سر گذاشته و با نوسانات مثبت دنبال می‌شود. 

وبملت افزایش بیش از ۳.۵ درصد و رسیدن به قیمت ۴۰۸ تومان با حجم معاملات بیش از ۵۰ میلیونی را نشان می‌دهد.

وبصادر با نوسانات مثبت کمتر از ۱ درصد به قیمت ۲۴۳ تومان رسیده و دادوستد ۱۴۲ میلیون سهم را ثبت کرده است. 

اکثر نمادهای بزرگ در گروه بانکی با افزایش قیمت رو به رو هستند و در مدار مثبت جریان دارند. 

ساعت ۱۰:۳۴

معاملات مثبت در خودرویی‌ها جریان دارد.

خساپا افزایش بیش از ۱ درصدی با قیمت ۲۲۸ تومان و حجم معاملاتی که از ۸۵۰ میلیون عبور کرده است را نشان می‌دهد. 

خودرو با قیمت ۲۳۹ تومان رشد بیش از ۳ درصدی داشته و دادوستد ۲۹۵ میلیون سهم را پشت سر گذاشته است. 

خزامیا نزدیک به سقف روزانه با قیمت ۹۸۰ تومان حجم معاملات ۴۸ میلیونی را به ثبت رسانده است. 

خپارس به قیمت ۵۸۴ تومان رسیده و با رشد ۳ درصدی جابجایی بیش از ۴۰ میلیون سهم را به نمایش گذاشته است.

ساعت ۱۱:۳۵

با وجود رشد بیش از ۱۹ هزار واحدی شاخص کل، ۴۱۰ نماد به ارزش ۴۷۰۰ میلیارد تومان صف فروش دارند...

در شاخص سازها عرضه ها تا حدودی افزایش یافته و نمادهای خساپا، وبصادر و وتجارت همچنان در جدال خریداران و فروشندگان هستند. حجم معاملات #خساپا به بیش از یک میلیارد سهم رسیده است. شستا با صف خرید ۸۳ میلیون سهمی دنبال می شود.

ساعت ۱۲:۳۰

معاملات امروز بازار سهام در شرایطی به پایان رسید که شاخص بازار حدود ۱۸هزار واحد رشد کرد. تعداد نمادهای مثبت نسبت به روزهای گذشته افزایش زیادی داشت اما در مقابل تعداد نمادهای منفی همچنان بالای ۲۰۰ نماد بود.

ارزش و حجم معاملات نسبت به روز گذشته افزایش داد ولی بیشتر این رشد در نمادهای بزرگ و شاخص‌ساز بود و نمادهای کوچکتر همچنان با فشار عرضه مواجه بودند.

شاخص کل با رشد حدود ۱۸ هزار واحدی به کانال یک میلیون و ۲۴۴ رسید و حدود ۶٫۷ درصد رشد کرد. در کنار رشد شاخص کل، شاخص هم‌وزن هم رشد ۵۰۹ واحدی را ثبت کرد.

نمادهای فولاد، شستا و فملی بیش‌ترین تاثیر را در حرکت صعودی شاخص داشتند. تاصیکو، کویر و وصندوق بیش‌ترین تاثیر منفی را در شاخص داشتند. شستا، وبصادر و کمند بیش‌ترین حجم تقاضا در بورس امروز را ثبت کردند.

کد خبر 431400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =