پرونده ای برای خانه‌های ۱۰۰ متری در تهران + جدول قیمت

باتوجه به افزایش قیمت مسکن در سال‌های اخیر، حال برای خرید یک آپارتمان ۱۰۰متری باید هزینه بسیار زیادی پرداخت کرد و تقریبا تعداد آپارتمان‌هایی با این متراژ که کمتر از یک میلیارد تومان قیمت داشته باشد، بسیار محدود است.

به گزارش صدای بورس، قیمت واحدهای ۱۰۰متری نیز مانند سایر واحدها، به عوامل متعددی بستگی دارد؛ محله، سن بنا، امکانات ساختمان، سازنده آن، مواد و مصالحی که در ساختمان به کار رفته و... از جمله مواردی است که در تعیین قیمت مسکن برای این آپارتمان‌ها تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید:

قیمت انواع بازی پلی استیشن و ایکس باکس +جدول

قیمت یک واحد ۱۰۰متری در هر یک از محله‌های تهران متفاوت بوده و اگر قصد دارید از قیمت یک خانه با این متراژ مطلع شوید، در ابتدا باید متوسط قیمت مسکن در محله مورد نظر را بیابید؛ قیمت مسکن در محله‌های جنوبی پایین‌تر و در محله‌های شمالی بالاتر است. در ادامه این گزارش به بررسی قیمت واحدهای ۱۰۰متری که در تهران به فروش گذاشته شده است، خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است: قیمت‌ها براساس فایل‌های موجود در آژانس‌های املاک تهران است و به طور مطلق بیانگیر قیمت مسکن در محله‌های مذکور نیست. این ارقام تنها نمونه‌ای از واحدهایی است که در هر محله براش فروش فایل شده است.

ستارخان یک محله در منطقه۲ شهرداری تهران است؛ قیمت مسکن در این منطقه گاه پایین‌تر و گاه بالاتر از متوسط قیمت مسکن در تهران است؛ برای مثال یک واحد ۱۰۰متری و یک ساله در این محله متری ۳۸میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

تهرانپارس از محله‌های شرقی تهران با قیمت مسکن متوسط و بالاست؛ واحدی ۱۰۳متری و ۱۵ساله در تهرانپارس با قیمت ۳۰میلیون تومان در هر متر مربع به فروش می‌رسد؛ کارشناسان مشاور املاک در این محله نیز معتقدند که تهرانپارس محله‌ای است که با هر قیمتی می‌توان در آن واحد دید؛ بنابراین شرایط ملک نقشی بسیار مهم در تعیین قیمت مسکن دارد.

منطقه یک، گران‌ترین منطقه تهران در حوزه قیمت مسکن محسوب می‌شود؛ نیاوران نیز یکی از محله‌های معروف و گران قیمت تهران است که در این منطقه قرار دارد؛ یک دستگاه آپارتمان ۱۰۰متری و ۲۰ساله در نیاوران با قیمت ۶۰میلیون تومان برای هر متر مربع به فروش خواهد رسید که این رقم به متوسط قیمت مسکن  در منطقه یک نیز نزدیک است. همچنین اقدسیه نیز یکی دیگر از محله‌های منطقه یک شهرداری است؛ واحدی ۱۰۰متری و یک ساله در اقدسیه هم متری ۶۰میلیون تومان قیمت خورد.

واحدی ۱۰۰متری و ۱۳ساله در شهران متری ۳۵میلیون تومان، یک خانه ۱۰۴متری و دو ساله در شهدای خلیج فارس متری ۳۰میلیون تومان و یک دستگاه آپارتمان ۱۰۰متری و نوساز در تهرانسر متری ۲۷میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کد خبر 431287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =