لحظه به لحظه با بازار ۲۱ فروردین ۱۴۰۰

بازار سهام در مرحله پیش‌گشایش بازار امروز (۲۱ فروردین)، با افزایش حجم عرضه در نمادهای خودرویی و بانکی همراه است. حجم تقاضا نسبت به حجم عرضه به شدت کاهش یافته است.

به گزارش صدای بورس بازار سهام در جریان هفته گذشته با افت شاخص همراه بود. این افت شاخص در حالی بود که تعداد بسیار زیادی از نمادها در طول هفته قفل در صف فروش بودند.

در مرحله پیش‌گشایش امروز، بسیاری از نمادهابا افزایش حجم عرضه همراه هستند. بر اساس روند همیشگی بازار اگر حمایتی از شاخص‌سازها نشود، تغییری در صف‌های فروش پیدا نشود.

بیش‌ترین حجم عرضه در نمادهای گروه خودرویی و بانکی است.

ساعت ۹:۳۰

بازار سهام در آغاز معاملات امروز (شنبه) با افزایش حجم عرضه در نمادهای بزرگ خودرویی و بانکی همراه بود، بنابراین شاخص بازار با یک افت ۴ هزار واحدی در نیم ساعت ابتدایی همراه شد.

در جریان معاملات امروز تعداد زیادی از نمادها (حدود ۲۳۰ نماد) قفل در صف فروش هستند و تحرکی ندارند. شاخص بازار در کنار کاهش قیمت بسیاری از نمادها، به کانال یک میلیون و ۲۴۰ نزدیکتر شد.

همچنین نمادهایی همچون فولاد، شستا، فملی و وبملت که از نمادهای بزرگ و تاثیرگذار بازار هستند، بیش‌ترین تاثیر منفی را در حرکت شاخص امروز دارند. در مقابل نمادهایی که رنگ سبز دارند، نمادهای کوچکی هستند که حجم نقدینگی در گردش آن سهم‌ها چشم‌گیر نیست.

ساعت ۱۱:۰۰

بازار سهام در آغاز معاملات هفته سوم فروردین با یک روند نزولی همراه شده و شاخص کل بیش از شش هزار واحد کاهش داشته است. کارشناسان بازار سرمایه معتقدند سیگنال‌های جدی و تاثیرگذاری برای برگشت بازار دیده نمی‌شود.

شاخص کل با گذشت تقریبا دو ساعت از شروع معاملات، با افت ۷ هزار واحدی همراه شده است و تعداد زیادی از نمادها قفل در صف فروش هستند. هچنین حجم و ارزش معاملات با کاهش زیادی همراه بوده است.

کد خبر 431211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =