۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
بازار سرمایه در سرازیری

در پایان معاملات امروز شاخص کل با کاهش ۱۹۳۴ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۶۰ هزار واحدی رسید.

به گزارش صدای بورس، در پایان معاملات امروز شاخص کل با کاهش ۱۹۳۴ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۶۰ هزار واحدی رسید. شاخص‌ کل هم‌وزن نیز با افت ۰.۱۴ درصدی، با ۶۰۶ واحد نزول، در کانال ۴۳۸ هزار و ۳۷۰ واحدی به کار خود پایان داد.

تعداد معاملات امروز بازار سهام با ۴۰۹ هزار معامله به حجم ۳ میلیارد و ۵۳۱ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات در بازار امروز ۵۵ هزار و ۸۱۳ میلیارد ریال بود.

نمادهای «شستا»، «فولاد»،‌ «وغدیر»‌، «کچاد» و «شتران» از تاثیرگذاران بر شاخص امروز بودند و نمادهای «شستا»،‌ «خودرو»، «برکت»، «شتران» و «فملی» نمادهای پرتراکنش امروز بازار سهام بودند.

شاخص بازار فرابورس امروز افتی ۳ واحدی بر مدار ۱۷ میلیون و ۹۱۶ هزار واحدی قرار گرفت. تعداد معاملات امروز فرابورس با ۱۰۰ هزار دفعه معامله به حجم معاملاتی ۵۹۰ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات بازار فرابورس نیز ۷ هزار و ۹۰۲ میلیارد ریال بود.
نمادهای «میدکو»،‌ «شگویا»، «آریا»، «ذوب» و «دماوند» از نمادهای تاثیرگذار و «بپیوند»، «شگویا»، «آریا» و «ذوب» نمادهای پرتراکنش امروز بازار فرابورس بودند.

برترین گروههای صنعتی بازار امروز فرآورده های نفتی، خودرو، بانکها بودند که در این بین فرآورده های نفتی با ارزش ۳ هزار و ۲۲۷ میلیارد در راس برترین صنعت قرار دارد. شاخص های صنعت امروز ماشین آلات، منسوجات و غذایی بجز قند بودند که روز پر نوسانی را گذراندند.

بیشترین افزایش قیمت را نمادهای «فایرا»، «غبهشهر» و «غپاک»‌ داشتند و نمادهای «پرداخت»، «ثاخت» و «فنوال» با کاهش قیمت مواجه شدند.

برترین تقاضا به «کمند»، «سپاس» و «یاقوت» و برترین عرضه به «خزر»، «کاذر» و «ثنوسا» تخصیص داده شد.

کد خبر 431093

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =