۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
تداروم ریزش شاخص

امروز هم بازار با کاهش بسته شد و شاخص با ۶۷۳۳ واحد افت، به رقم یک میلیون و ۲۶۲ هزار واحد رسید.

به گزارش صدای بورس، امروز هم بازار با کاهش، بسته شد و شاخص با ۶۷۳۳ واحد افت، به رقم یک میلیون و ۲۶۲ هزار واحد رسید. شاخص‌ کل هم‌وزن نیز روز خوشی را سپری نکرد و با افت ۰.۲۲ درصدی، با ۹۴۵ واحد کاهش، در کانال ۴۳۸ هزار و ۹۷۴ واحدی به کار خود پایان داد.

تعداد معاملات امروز بازار سهام با ۴۶۸ هزار معامله به حجم ۴ میلیارد و ۱۴۰ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات در بازار امروز ۴۱ هزار و ۳۶۷ میلیارد ریال بود.

نمادهای «شستا»، «فولاد»،‌ «فملی»‌، «کچاد» و «شپنا» از تاثیرگذاران بر شاخص امروز بودند و نمادهای «شستا»،‌ «اپال»، «فملی»، «شتران» و «فولاد» نمادهای پرتراکنش امروز بازار سهام بودند.

شاخص بازار فرابورس به رغم منفی بودن شاخص کل، مثبت به پایان رسید و رشدی ۱۲ واحدی را تجربه کرد و بر مدار ۱۷ میلیون و ۹۱۹ هزار واحدی قرار گرفت. تعداد معاملات امروز فرابورس با ۱۱۱ هزار دفعه معامله به حجم معاملاتی ۹۴۵ میلیون و ۱۴۵ هزار برگه سهم رسید. ارزش معاملات امروز نیز ۳۵۹ هزار و ۶۴۷ میلیارد ریال بود.
نمادهای «بپاس»،‌ «زاگرس»، «شگویا»، «صبا» و «وهور» از نمادهای تاثیرگذار و «آریا»، «بپیوند»، «شگویا» و «صبا» نمادهای پرتراکنش امروز بازار فرابورس بودند.

برترین گروههای صنعتی بازار امروز فرآورده نفتی، فلزات اساسی و بانکها بودند که در این بین فرآورده نفتی با ارزش ۳ هزار و ۲۳۲ میلیارد در راس برترین صنعت قرار دارد. شاخص های صنعت امروز منسوجات، لاستیک و فلزات اساسی بودند که روز پر نوسانی را گذراندند.

بیشترین افزایش قیمت را نمادهای «سیمرغ»، «سمازن» و «سدشت»‌ داشتند و نمادهای «خودرو»، «ساربیل» و «وصنعت» با کاهش قیمت مواجه شدند.

برترین تقاضا به «سپاس»، «پارند» و «کمند» و برترین عرضه به «خساپا»، «سنیر» و «خزر» تخصیص داده شد.

کد خبر 431026

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =