۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
قیمت انواع سکه در  ۱۴۰۰/۰۱/۱۶

در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۶۵ هزار تومان است.

به گزارش صدای بورس، در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۶۵ هزار تومان، نرخ دلار ۲۴ هزار و ۹۲۰ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

قیمت  طلا و سکه طرح جدید در روز جاری نسبت به روزکاری قبل با افزایش همراه شده است؛ سکه در روزهای گذشته در کانال ۱۱میلیون تومان در نوسان بود ولی با پایان رسمی تعطیلات نوروزی بار دیگر قیمت ها در این بازار نزولی شد و سکه نیز به کانال ۱۰ میلیونی بازگشت. از جمله دلایل اصلی نوسان در بازار طلا و سکه تغییرات قیمتی در طلای جهانی و دلار است؛ قیمت ارز در بازار تهران تحت تأثیر خبرهای سیاسی است.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۶۵ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۴۱۷ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۶۱۴ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 65 هزار

گرم طلای 24 عیار

یک میلیون و 417  هزار

مثقال طلا

4 میلیون و 614 هزار

انس طلا(دلار)

1726

 

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  10 میلیون و 600 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

10 میلیون و 720 هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

6 میلیون و 450 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

4  میلیون و 100 هزار

قیمت سکه گرمی

2 میلیون و 400 هزار

منبع: تسنیم

کد خبر 431023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =