چشم انداز بازار سرمایه با حضور رئیس سازمان بورس بررسی شد

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه جلسه امروز این کمیسیون با حضور وزیر اقتصاد و رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با محوریت چشم انداز بازار سرمایه را تشریح کرد.

به گزارش صدای بورس، «محمدمهدی مفتح»  در تشریح نشست عصر روز یکشنبه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به خبرنگاران گفت: در نخستین جلسه کمیسیون با دعوت از «فرهاد دژپسند» وزیر امور اقتصاد و دارایی، «مهردادبذرپاش» رییس دیوان محاسبات کل کشور، «محمد علی دهقان دهنوی» رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، «امیرعلی پارسا» رییس سازمان امور مالیاتی و «حسنعلی قنبری» رییس سازمان خصوصی‌سازی چشم‌انداز بازار سرمایه و وضعیت اقتصادی با محوریت وضعیت درآمدهای کشور دعوت بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: در این نشست ابتدا مسوولان گزارشی از چگونگی اجرای قانون بودجه سال ۱۴۰۰ را ارائه کرده و در ادامه برنامه های خود را برای تحقق درآمدهای بودجه در سال جاری و دیگر موضوعات مربوطه برای نمایندگان مجلس تشریح کردند.

وی با بیان اینکه این کمیسیون از «محمد باقر نوبخت» رییس سازمان برنامه و بودجه برای حضور در جلسه روز سه‌شنبه دعوت کرده است، اظهار داشت: قرار است در این جلسه عملکرد منابع و مصارف (دریافت‌ها و پرداخت‌ها) قانون بودجه سال ۹۹ و اقدامات بعمل آمده برای اجرای قانون بودجه سال ۱۴۰۰ توسط رییس سازمان برنامه و بودجه در این جلسه بیان شود.

مفتح بیان کرد: کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در این نشست‌ها تلاش دارد تا تصویر کلی از نحوه اجرای بودجه سال ۱۴۰۰ بدست آورده و راهکارهای اجرایی آن و موانع احتمالی که دستگاه های اجرایی با آن مواجه خواهند شد را شناسایی کند.

منبع: ایرنا

کد خبر 430989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =