پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰/ بورس سبز می‌شود؟

امروز ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ طبق معمول روزهای قبل بورس قرمز پوش بود و بیش از ۷۹ درصد نمادها در صف فروش قفل بودند. بورس فردا چگونه خواهد بود؟

به گزارش صدای بورس، امروز ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ شاخص کل با توجه به قرمزپوشی یک دست بازار سرمایه باز هم کاهش ارتفاع داد و با اُفت ۱۳۲۳۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۶۹ هزار و ۷۱۱ واحدی آرام گرفت.

همچنین باقی شاخص ها نیز قرمزپوش بودند و شاخص کل هموزن هم که به نوعی نشان دهنده وضعیت نمادهای کوچک بازار می باشد با اُفت ۱۱۵۳ واحدی معادل منفی ۰.۲۶ درصد به ۴۳۹ هزار و ۹۶۶ واحد رسید.

ارزش معاملات در بازار امروز هم به رقم بسیار نازل ۱۷ هزار و ۵۴۵ میلیارد ریالی رسید.

امروز از ۶۴۱ نماد حاضر، ۲۰ نماد (۳ درصد) در صف خرید و ۵۰۸ نماد (۷۹ درصد) در صف فروش بودند.

خروج پول حقیقی هم طبق روال روزهای گذشته رقم خورد و امروز ۶۲۰ میلیارد تومان دیگر توسط حقیقی‌ها از بازار خارج شد و حقوقی به همین میزان وارد شد.

بورس فردا چه خواهد شد؟

به نظر می رسد دامنه نوسان نامتقارن بدجور بر بازار سایه افکنده است و هر روز بر تعداد نمادهای حاضر در صف فروش افزوده می شود. همچنین مسئله گفتگوهای برجامی نیز بر ابهامات بازار افزوده است و از سوی دیگر هم قیمت دلار که یکی از محرکات بازار بود، روند کاهشی به خود گرفته است. خروج پول حقیقی هم که با این روند بازار طبیعی است و هر روز مقداری از پول حقیقی ها از بازار خارج می شود، هر چند که با قفل بودن نمادهای بسیاری در صف فروش این نقدشوندگی بازار زیر سئوال رفته است.

به هر صورت مجموع این عوامل نشان می دهد که در حال حاضر نمی توان از بازار انتظار سبز شدن داشت و فعلا باید منتظر تصمیمات جدید درباره دامنه نوسان و نتایج جلسات برجامی ماند.

منبع: نبض بورس

کد خبر 430987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    0 0
    خاک عالم بر سرتان بی شرف های بی ناموس
  • ناشناس IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    0 0
    به خدا خوردن مال مردم اون هم این طور واضح حرومه حروم خدا تو زندگی کسایی که می خورن نتیجه شو نشون بده امیدوارم پول داشته باشن ولی تو ذلت باشن.
  • امیری IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    0 0
    در صورتی که دولت و مسئولین بورس نتوانند بورس راسبز کنند بعد از انتخابات باید به جرم فریب دادن مردم محاکمه شوند احتمالا صدها هزار نفر این درخواست را امضا خواهند کرد
  • Ku IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    0 0
    همون شما نظر ندید بهتره جوو منفی به بازار می دی
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    0 0
    همش دست خودتون هست مردم را چرا بازی میدین اگه راست میگین وهدفتون کمک ب مردم وسهام داران متضرر هست شاخص را بالای ۳ ملیون بیارین چون الان نزدیک ب ۱۰ ماه هست روند بورس نزولی بوده وشاخص افت شدید کرده البته به دست دولتمردان بسه دیگه چیزی ته بورس نمونده سیر نشدین هنوز
  • شپلی IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    0 0
    زندگی خیلی ها در بورس نابود شد