هم‌آفرین سکوی موفقیت برای یک کارآفرین

چه سرمایه‌گذار باشید و چه یک کارآفرین، با استفاده از سکوی تامین‌مالی جمعی هم‌آفرین می‌توانید فرصتی را برای رشد و پیشرفت اهداف اقتصادی خود فراهم کنید.

به گزارش صدای بورس، وقتی نوبت به اجرای طرح‌های جدید در شرکت‌ها می رسد، یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که با آن روبرو خواهید شد، تامین‌مالی آن است. در واقع، بیشتر کارآفرینان می‌گویند که جمع‌آوری پول، سخت‌ترین کاری است که باید انجام دهند؛ اما خوشبختانه، این روزها برای جمع‌آوری سرمایه، انتخاب‌های بیشتری نسبت به گذشته وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

علت کاهش قیمت سکه چیست؟

یکی از جدیدترین و نوآورانه‌ترین روش‌های تامین‌مالی طرح‌ها، سرمایه‌گذاری جمعی است. 

سرمایه‌گذاری جمعی به گروه‌های بزرگی از سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد تا سرمایه خود را با هم در کسب‌وکارهایی که به نظر آنها ارزشمند و سودآور است، سرمایه‌گذاری کنند.

در چند سال اخیر میلیاردها دلار از طریق سکوهای تامین‌مالی جمعی برای اجرای طرح‌های شرکت‌ها، تامین‌سرمایه انجام شده است.

سکوی تامین‌مالی جمعی هم‌آفرین نیز این فرصت را در اختیار کارآفرینان کشور قرارداده تا به آنها در تامین‌مالی طرح‌های خود کمک کند. علاوه بر این، اگر یک سرمایه‌گذار هستید، این سکو مکان خوبی برای یافتن فرصت‌های کم نظیر سرمایه‌گذاری است.

وقتی بیشتر افراد به سرمایه‌گذاری فکر می‌کنند، اولین چیزی که به ذهن آنها خطور می‌کند، این واقعیت است که آنان به سود مناسبی نیاز دارند که می‌خواهند، سال‌ها از منافع آن استفاده کنند.

تحقق این آرزو با این واقعیت که سرمایه‌گذاران ممکن است در سرمایه‌گذاری تجربه نداشته باشند و سرمایه خود را از دست دهند، مردم را دلسرد می‌کند، اما با هم‌آفرین، همه می‌توانند به شبکه بزرگ سرمایه‌گذاران آنلاین بپیوندد و فرصت فوق‌العاده‌ای برای کسب درآمد برای خود مهیا کند.

ما این کار را با ارائه یک سکوی آنلاین، شفاف، انعطاف‌پذیر و کارآمد انجام می‌دهیم که شرکت‌های آینده‌دار را به شبکه و جامعه سرمایه‌گذاران متصل کند.

برای ارسال طرح‌های خود و یا مشاهده جدیدترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری به آدرس hamafarin.ir مراجعه فرمایید و یا با شماره ۴۲۴۱۷۰۰۰-۰۲۱ داخلی ۵ تماس بگیرید.

نجم‌الدین مدنیان
مدیرتامین مالی جمعی شرکت مشاورسرمایه گذاری فاینتک

کد خبر 430964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =