۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
«تپکو» تعهدات جدید پذیرش کرد

شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو از پذیرش تعهدات جدید خبر داد.

به گزارش صدای بورس، شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو با نماد «تپکو» و با سرمایه ثبت شده ۲۱۱۲۱۸۹۴ میلیون ریال در افشای اطلاعات با اهمیت از گروه ب در کدال از پذیرش تعهدات جدید در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۳۰ خبر داد.

در این تعهد تهاتر بدهی های بانکی و مالیاتی شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو (سهامی عام) و شرکت مهندسی و تولید ماشین آلات راهسازی و معدنی کشاورزی هپکو اراک (سهامی خاص) با مطالبات سازمان تامین اجتماعی (سهامدار عمده) از دولت خواهد بود.   

با استناد به بند (و) وتبصره (۵) قانون بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور مبلغ ۱۰،۴۷۱،۱۴۴میلیون میلیون ریال بدهی های بانکی ومبلغ ۵۴،۸۰۳ میلیون ریال بدهی های مالیاتی ومبلغ ۳۸،۲۶۵ میلیون ریال بدهی به خزانه داری کل کشور شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو (سهامی عام) با مطالبات سازمان تامین اجتماعی (سهامدار عمده) از دولت تهاتر شد. هدف از پذیرش تعهد جدید: اصلاح ساختار مالی شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو (سهامی عام) و شرکت مهندسی وتولید ماشین آلات راهسازی و معدنی کشاورزی هپکو اراک (سهامی خاص) است.

شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو در اطلاعیه ای دیگر از اتمام تعهدات قبلی و تهاتر بدهی های بانکی و مالیاتی و خزانه داری شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو (سهامی عام) و شرکت مهندسی وتولید ماشین آلات راهسازی ومعدنی کشاورزی هپکو اراک (سهامی خاص) با مطالبات سازمان تامین اجتماعی (سهامدار عمده) از دولت خبر داد.

با استناد به بند (و) تبصره (۵) قانون بودجه سال ۱۳۹۹ مبلغ۱۰،۴۷۱،۱۴۴میلیون میلیون ریال بدهی های بانکی ومبلغ ۵۴،۸۰۳ میلیون ریال بدهی های مالیاتی ومبلغ ۳۸،۲۶۵ میلیون ریال بدهی به خزانه داری کل کشور، شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو (سهامی عام) و شرکت مهندسی و تولید ماشین آلات راهسازی ومعدنی کشاورزی هپکو اراک با مطالبات سازمان تامین اجتماعی (سهامدار عمده) از دولت تهاتر شد.

کد خبر 430941

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • مصوبه رفع مشکلات شرکت هپکو ابلاغ شد

    مصوبه رفع مشکلات شرکت هپکو ابلاغ شد

    هیئت وزیران مصوبه مربوط به رفع مشکلات شرکت مهندسی و تولید ماشین آلات راه‌سازی و معدنی هپکو اراک را برای اجرا به وزارتخانه‌های امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرد.

  • پرداخت بدهی ۱۲۰۰ میلیارد تومانی هپکو

    استاندارمرکزی:

    پرداخت بدهی ۱۲۰۰ میلیارد تومانی هپکو

    استاندار مرکزی گفت: بدهی‌ یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی هپکو از محل اعتبارات در اختیار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظرف یک ماه آینده پرداخت می‌شود.

  • لبخند هپکو و آذر آب به تولید

    لبخند هپکو و آذر آب به تولید

    تولید در صنایع هپکو و آذر آب پس از دوره ای رکود اکنون رنگ و بوی دیگری به خود گرفته و کارگران با همت و کوشش مضاعف چرخ صنعت و اقتصاد کشور را به گردش در می آورند.

  • سؤال از وزیر اقتصاد درباره شرکت هپکو اعلام وصول شد

    سؤال از وزیر اقتصاد درباره شرکت هپکو اعلام وصول شد

    سؤال ملی ۲۱ نماینده مجلس از وزیر اقتصاد درباره عدم اقدام سازمان خصوصی‌سازی برای استیفای حقوق دولت و خلع ید سهامداران عمده شرکت هپکو اراک اعلام وصول شد.

  • هپکو و دولت بدهکار

    هپکو و دولت بدهکار

    با مصوبه دولت و در راستای پرداخت بدهی به سازمان تأمین اجتماعی قرار است سهام ۹ شرکت جدید به ارزش ۳۲۰ هزار میلیارد ریال به سازمان تأمین اجتماعی واگذار شود.

  • آخرین وضعیت «تپکو»

    آخرین وضعیت «تپکو»

    نماد فرابورسی شرکت هپکو از روز ۲۴ تیر ماه به حالت تعلیق درآمده و طی آخرین اطلاعیه سازمان فرابورس این شرکت تا ۱۰ روز دیگر یا دقیق‌تر تا زمانی که شروط قانونی بازار را به جا نیاورد همچنان در تعلیق خواهد ماند.

  • چه بر سر هپکو می‌آید؟

    چه بر سر هپکو می‌آید؟

    شرکت هپکو در حالی در آستانه سومین واگذاری قرار دارد که این بار در حال بازگشت به دولت است و به جهت شفاف نبودن شرایط واگذاری مشخص نیست با این اقدام، بار دیگر به رونق قبلی خود بازمی‌گردد یا خیر.

  • تامین سرمایه در گردش و  ایجاد تقاضا برای محصولات

    تصمیم سه وزیر برای حل مشکلات هپکو و آذرآب؛

    تامین سرمایه در گردش و ایجاد تقاضا برای محصولات

    استاندار مرکزی نتایج جلسه شب گذشته سه وزیر در مورد دو شرکت هپکو و آذراب را تشریح کرد و گفت: در این جلسه برای تأمین این دو شرکت و نیز تقاضا برای محصولات آنان تصمیم‌گیری شد.

  • تاخیر وزیر اقتصاد در تعیین تکلیف بدهی هپکو

    تاخیر وزیر اقتصاد در تعیین تکلیف بدهی هپکو

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: هرچند پس از پیگیری نمایندگان، وزیر تعاون در نامه‌ای خطاب به وزیر اقتصاد خواستار تهاتر بدهی هپکو شده است و آقای دژپسند نیز با کلیات آن موافقت کرده، اما تاکنون اقدامی در این راستا صورت نگرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =