۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
پالایش سرخ رنگ هفته را تمام کرد

صندوق پالایشی یکم، با نماد «پالایش» آخرین روز معاملاتی هفته را با رنگ سرخ به پایان رساند و با ۱.۵۱ درصد کاهش قیمت نسبت به روز سه شنبه به قیمت پایانی ۸۰۳۴۰ ریال رسید.

به گزارش صدای بورس ،   شاخص کل بورس تهران امروز با ۸ هزار و ۶۵۰واحدافزایش در مدار یک میلیون و ۲۹۴ هزار واحد قرار گرفت. صندوق پالایشی یکم آخرین  روز معاملاتی هفته را با کاهش ۱.۵۱ درصدی قیمت نسبت به آخرین روز معاملاتی به پایان رساند.

پالایش صبح امروز را با قیمت ۸۱۶۳۰ ریال آغاز کرد و در اواسط بازار با افت قیمتی مواجه شد و عدد ۷۹۹۲۰ ریال را به عنوان آخرین معامله به ثبت رساند.

ارزش بسته ۳۰۰ واحدی صندوق پالایش به  ۲۴۱۹۷۰۰۰ ریال و بسته ۵۰۰ واحدی به  ۴۰۳۲۹۰۰۰  ریال رسید.

در مجموع ۱۹ میلیون سهم با ارزش  یک هزار میلیارد ریال معامله شد که سهامداران حقیقی تقریبا ۹۸.۵ درصد از معاملات را در سمت خرید و در سمت فروش ۹۹.۹  درصد معاملات را به خود اختصاص دادند و موجب خروج  ۲.۲ میلیارد تومان پول حقیقی از نماد «پالایش» شد.

کد خبر 430810

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • «پالایش» با رنگ سرخ ۱۴۰۰ را آغاز کرد

    «پالایش» با رنگ سرخ ۱۴۰۰ را آغاز کرد

    صندوق پالایشی یکم، با نماد «پالایش» اولین روز معاملاتی خود را در سال ۱۴۰۰ با رنگ سرخ به پایان رساند و با ۲.۵۹ درصد کاهش قیمت نسبت به روز آخرین روز معاملاتی به قیمت پایانی ۸۳۵۰۲ ریال رسید.

  • «پالایش» به رنگ سرخ درآمد

    «پالایش» به رنگ سرخ درآمد

    صندوق پالایشی یکم، با نماد «پالایش» دومین روز معاملاتی هفته را با رنگ سرخ به پایان رساند و با ۱.۴۱درصد کاهش قیمت نسبت به روز ‌شنبه به قیمت پایانی ۹۹۳۶۰ ریال رسید.

  • «پالایش» کام سهامدارانش را شیرین کرد

    «پالایش» کام سهامدارانش را شیرین کرد

    صندوق پالایشی یکم، با نماد «پالایش» نخستین روز معاملاتی هفته را با رنگ سبز به پایان رساند و با ۷.۷۵ درصد افزایش قیمت نسبت به روز سه‌شنبه به قیمت پایانی ۱۰۰۷۸۰ ریال رسید.

  • نوسان در «پالایش»

    نوسان در «پالایش»

    صندوق پالایشی یکم، با نماد «پالایش» آخرین روز معاملاتی هفته را با کاهش به پایان رساند و با ۱.۷ درصد نزول نسبت به روز سه شنبه به قیمت پایانی ۷۴ هزار و ۵۵۰ ریال رسید.

  • «پالایش» با رنگ سرخ هفته را آغاز کرد

    «پالایش» با رنگ سرخ هفته را آغاز کرد

    صندوق پالایشی یکم، با نماد «پالایش» اولین روز معاملاتی هفته را با رنگ سرخ به پایان رساند و با ۳.۰۹ درصد کاهش قیمت نسبت به روز چهارشنبه به قیمت پایانی ۸۰۴۲۰ ریال رسید.

  • حقیقی‌ها به پالایش جان دادند

    با ثبت رشد 3 درصدی؛

    حقیقی‌ها به پالایش جان دادند

    صندوق پالایشی یکم امروز را با رشد ۲.۹۴ درصدی قیمت نسبت به روزهای گذشته به پایان رساند.

  • «پالایش» با رنگ سرخ هفته را آغاز کرد

    «پالایش» با رنگ سرخ هفته را آغاز کرد

    صندوق پالایشی یکم، با نماد «پالایش» اولین روز معاملاتی هفته را با رنگ سرخ به پایان رساند و با ۳.۴۷ درصد کاهش قیمت نسبت به روز چهارشنبه به قیمت پایانی ۸۷۲۷۰ ریال رسید.

  • سهامداران «پالایش» دوباره ضرر کردند

    سهامداران «پالایش» دوباره ضرر کردند

    صندوق پالایشی یکم، با نماد «پالایش» سومین روز معاملاتی هفته را با رنگ سرخ به پایان رساند و با ۳.۳۳ درصد کاهش قیمت نسبت به روز یک‌شنبه به قیمت پایانی ۹۶۰۵۰ ریال رسید.

  • ارزش معاملات پالایش به ۲ میلیارد و ۲۰۸ میلیون ریال رسید

    ارزش معاملات پالایش به ۲ میلیارد و ۲۰۸ میلیون ریال رسید

    صندوق پالایشی یکم امروز دل به دل شاخص کل داد و در مسیر خواسته سهامداران قرار گرفت و با رشد ۲.۹۵ درصدی قیمت در نهایت به قیمت ۷۰ هزار و ۸۴۰ ریال رسید.

  • اولین روز سبز پالایش در ۱۴۰۰ رقم خورد

    اولین روز سبز پالایش در ۱۴۰۰ رقم خورد

    صندوق پالایشی یکم، با نماد «پالایش» چهارمین روز معاملاتی هفته را با رنگ سبز به پایان رساند و با ۰.۱۶ درصد افزایش قیمت نسبت به روز یکشنبه به قیمت پایانی ۸۱۵۷۰ریال رسید.

  • کاهش ۳.۷۸ درصدی پالایش

    حقیقی‌ها در نخستین روز هفته پای ثابت بودند؛

    کاهش ۳.۷۸ درصدی پالایش

    پالایش روز پر افت و خیزی را تجربه کرد و با قیمت ۷۲ هزار و ۴۰۰ ریال کار خود را آغاز کرد اما با افت قیمتی ۲ هزار و ۸۲۰ در طول بازار همراه بود .

  • پالایش سبز تمام شد

    پالایش سبز تمام شد

    صندوق پالایشی یکم امروز را با رشد ۲.۳ درصدی قیمت نسبت به روزهای گذشته به پایان رساند.

  • «پالایش» در مسیر کاهش

    «پالایش» در مسیر کاهش

    صندوق پالایشی یکم، با نماد «پالایش» نخستین روز معاملاتی هفته را با رنگ سرخ به پایان رساند و با ۳.۴۱ درصد کاهش قیمت نسبت به روز چهارشنبه به قیمت پایانی ۷۷۶۰۰ ریال رسید.

  • «پالایش» به رنگ سرخ

    «پالایش» به رنگ سرخ

    صندوق پالایشی یکم، با نماد «پالایش» دومین روز معاملاتی هفته را با رنگ سرخ به پایان رساند و با ۲.۲ درصد کاهش قیمت نسبت به روز شنبه به قیمت پایانی ۸۴۹۱۰ ریال رسید.

  • «پالایش» همچنان در سیر نزول قیمتی

    «پالایش» همچنان در سیر نزول قیمتی

    صندوق پالایشی یکم، با نماد «پالایش» آخرین روز معاملاتی هفته را با رنگ سرخ به پایان رساند و با ۱.۹۵ درصد کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به قیمت پایانی ۹۰۴۱۰ ریال رسید

  • «پالایش» نزولی تمام شد

    «پالایش» نزولی تمام شد

    صندوق پالایشی یکم، با نماد «پالایش» آخرین روز معاملاتی هفته را با رنگ سرخ به پایان رساند و با ۲.۹۵ درصد کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به قیمت پایانی ۸۲۹۸۰ ریال رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =