سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۱ فروردین ماه

بازار امروز با افزایش عرضه در نمادهای بزرگ آغاز به کار کرد.

 به گزارش صدای بورس، امروز چهارشنبه (۱۱ فروردین ماه) بازار در آخرین روز معاملاتی این هفته با افت قیمت در عمده نمادهای بزرگ و کوچک آغاز به کار کرد و شاهد شکل گیری صفوف فروش بروی نمادهای بزرگ و شاخص ساز هستیم و این در حالی است که نماد فولاد در گروه فلزی‌ها و نماد شپنا و شتران در گروه پالایشی در متعادل آغاز به کار کردند، اما بنظر احتمال جمع شدن صفوف فروش سایر نمادها بسیار بالاست.

نماد شستا در محدوده مثبت و در قیمت ۱۱۵۷ تومان آغاز بکار کرد.

پیشروی بیش از ۲ درصدی قیمت در نماد شتران را شاهد هستیم و سهم همچنان در محدوده بالای ۱۰۰۰ تومان در حال نوسان است. شپنا در قیمت ۱۴۱۰ تومان با نوسانات مثبت همراه است. شبندر هم معاملات خود را در مسیر مثبت قرار داد و اکنون در قیمت ۲۷۹۵ تومان در حال داد وستد است.

بیشتر بخوانید:
امید به فصل مجامع بازار را مثبت می کند/ اردیبهشت بهار بورس است

پیش بینی قیمت فولاد و آهن در فروردین ۱۴۰۰/ مسکن گران خواهد شد؟

رکورد زنی خزامیا در گزارش عملکردی اسفند ماه که در روز گذشته راهی کدال شد موجب هجوم نقدینگی و قرار گرفتن سهم در سقف قیمت روزانه و شکل گیری صف خرید شد. خپارس با قدرت خریدار همراه است و اکنون با رشد بیش از ۱ درصد دنبال می‌شود. صف فروش خودرو و خساپا کمتر از ۱۰۰ میلیون برگه سهم است و احتمال جمع شدن و رنج کشی در هر دو نماد بالا است.

در جریان معاملات بانکی در این روزها شاهد قدرت نمایی خریداران در نماد وپست و قرار گرفتن این نماد در محدوده‌های مثبت بالا هستیم و قیمت هر سهم این نماد اکنون در محدوده ۲۴۴۰ تومان قراردارد.

افت ۹۰ واحدی نماگر بورس در ۱۰ دقیقه آغازین معاملات امروز

شاخص کل بورس تهران در ساعت ۹:۱۰ در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۳هزار واحد قرار گرفته است.

نمادهای شتران، فارس و غبشهر بیش‌ترین تأثیر مثبت و نمادهای خودرو، وبملت و خساپا بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

منبع:بباشگاه خبرنگاران جوان،

کد خبر 430791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =