علت واریز نشدن سود سهام عدالت برای برخی از سهامداران

برخی از دارندگان سهام عدالت، سود سهام خود را دریافت نکرده‌اند که باید به سایت www.sahamedalat.ir مراجعه و اقدام به تکمیل کردن کلیه مشخصات فردی خود، به ویژه وارد کردن و یا اصلاح شماره شبای حساب بانکی خود کنند.

به گزارش صدای بورس، نیمی از سود سهام دارندگان سهام عدالت برای عملکرد سال مالی ۱۳۹۸ شرکت‌های حاضر در سبد سهام عدالت در حالی روز ۵ شنبه گذشته به شماره شبای اعلامی آنها، واریز شد که برخی از دارندگان سهام عدالت این سود را دریافت نکرده‌اند.

احتمالا این دسته از افراد شماره تلفن همراهی که در سامانه مربوطه ثبت کرده‌اند به نام خودشان نبوده، بر این اساس لازم است این دسته از افراد به سایت www.sahamedalat.ir مراجعه و اقدام به تکمیل کردن کلیه مشخصات فردی خود، به ویژه وارد کردن و یا اصلاح شماره شبای حساب بانکی خود کنند؛ ضمن این که شماره تماس ۱۵۶۹ هم پاسخگوی پرسش‌های این دسته از دارندگان سهام عدالت خواهد بود.

از سوی دیگر حدود ۴ میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت تا کنون اقدام به ثبت شماره شبای بانکی خود در سامانه سهام عدالت نکرده‌اند که این دسته از دارندگان سهام عدالت هم لازم است با ورود به سامانه ذکر شده، اقدام به ثبت شماره شبای حساب بانکی خود کنند تا پس از راستی‌آزمایی‌های لازم، سود ۴ دوره گذشته سهام عدالت به یکجا حساب آنها واریز شود.

نکته قابل تاکید در این زمینه این است که برخلاف یارانه نقدی که یارانه کل خانواده به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود، برای دریافت سود سهام عدالت باید شماره حساب بانکی مخصوص هر فرد در سامانه مذکور ثبت شده تا این سود به حساب افراد واریز شود.

منبع: تسنیم

کد خبر 430625

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Reza JP ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    0 0
    من از طریق سجام ثبت نام کردم شماره شبا شماره موبایل همه چی تکمیله ولی از سال 95 هیچ واریزی به حسابم نیومده خواهشن راهنماییم کنین
  • آرمان پارسائی US ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    2 0
    بابا تورو خدا سر خودتون رو شیره بمالید، من تا حالا سود سهام عدالت هیچ سالی رو دریافت نکردم از تیر ماه سال قبل توی سجام ثبت نام کردم توی سایت سهام عدالت دات کام هم مشخصات و مدارکمو ثبت کردم تحت پوشش بهزیستی هم هستم فرزند شهیدم اما هرچی زنگ میزنم به سازمان خصوصی سازی دست به سرم کردن و جوابمو ندادن. شش ماهه از دندون درد شب خوابم نمیبره پولم ندارم که درستش کنم و نه هیچ خبرگزاریه با وجدانی هست که حق این پنج میلیون نفری که سود نگرفتن تا الان رو مطالبه کنن نه مسئول با شرافتی که یه زره به فکر مردم باشه دیدم، دیگه اینقدر جوابای بدی شنیدم که دیگه قیدشو زدم چون دیگه عزت نفسی برام نذاشتن و فقط و فقظ بخاطر چندرقاز حیثیت و شرافتمو بردن زیر سوال، اه ما که نداشتیم اینم روش.
    • ی دوس IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
      0 0
      سلام. داداش برو تو سایت samanese.ir اونجا اگه اطلاعاتت درست و کامل بود بعدش برو تو سایت sahamedalat.ir اونجا هم‌اطلاعاتت رو چک کن اگه همه چیز درست بود زنگ بزن به ۱۵۶۱ اونا راهنماییت می کنن. دقت کن که شماره موبایلی که تو سایت سامانه اس ای و سهام عدالت دات آی آر هست به نام خودت باشه. داداش پیگیری کن و حقتو بگیر، اطلاعاتت درست باشه میدن نگران نباش. بازم‌نتونستی تو تلگرام پیام بده شاید بتونم‌کمکت کنم آیدی من @yedous فقط لطفا اول کارایی که گفتم رو انجام بده، اگه نتونستی پیام بده موفق باشی