۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
اطلاعیه شفاف سازی پنج شرکت بورسی

شرکت های سرمایه گذاری صنعت نفت، پتروشیمی نوری، گز سکه، بانک سینا و سیمان باقران اطلاعیه شفاف سازی دادند.

به گزارش صدای بورس، شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت با نماد «ونفت» و با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال در افشای اطلاعات با اهمیت در کدال از واگذاری ۷۹.۶۷ درصد سهام شرکت تابعه شیمیایی نفت گستر خبر داد که اتمام مدت مزایده در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ بوده است.
این مزایده به دلیل وجود برنده نتیجه ای نداشت.

پتروشیمی نوری اوراق تبعی منتشر می کند
شرکت پتروشیمی نوری با نماد «نوری» و با سرمایه ثبت شده ۹ هزار میلیارد ریال در افشای اطلاعات با اهمیت در کدال اعلام کرد: مصوبه هیات مدیره شرکت در خصوص انتشار اوراق اختیار فروش تبعی با شرایط تعداد ۱۸.۰۰۰.۰۰۰ سهم و اعمال ضریب قیمت ۱/۲۲ برای یک سال بعد ابلاغ شد.
تاریخ رویداد ۱۳۹۹/۱۲/۲۶ بوده است. نسبت به کل دارایی ها و نسبت به کل درآمد فروش در سال مالی قبل مشخص نیست.

نتیجه مزایده «غگز»
شرکت گز سکه  با نماد «غگز» و با سرمایه ثبت شده: ۴۹۱۹۰ میلیون ریال در افشای اطلاعات با اهمیت در کدال از مزایده فروش دو باب مغازه عباس آباد خبر داده است.
این شرکت اعلام کرده که عطف به مصوبه هیات مدیره شرکت گز سکه قصد دارد دو باب مغازه در منطقه عباس آباد اصفهان را طی فرآیند مزایده به فروش برساند.متقاضیان شرکت در مزایده می بایست درخواست های خود را حداکثر تا ساعت ۱۳ روز ۲۶ اسفند به آدرس تهران ،خیابان ونک،پلاک ۵۲ واحد ۱۰۵ تحویل نمایند. جزئیات مزایده املاک از طریق روزنامه های کثیرالانتشار در تاریخ های ۱۹ اسفندماه در روزنامه نسل فردا و در تاریخ ۲۰اسفند در روزنامه اطلاعات منتشر شده بود.
این مزایده در تاریخ ۲۶ اسفندماه برگزار شده اما به دلیل عدم مراجعه خریدار جهت دریافت اسناد شرکت در مزایده و عدم دریافت هر گونه پاکت پیشنهاد این مزایده نتیجه ای نداشت.

نتیجه مزایده «وسینا»
بانک سینا با نماد «وسینا» و با سرمایه ثبت شده: ۲۵۳۸۳۸۵۰ میلیون ریال مزایده نوبت دوم فروش ده درصد سهام شرکت توسعه اعتماد مبین متعلق به بانک در تاریخ ۲۶ اسفندماه برگزار شد اما به دلیل عدم مراجعه خریدار جهت دریافت اسناد شرکت در مزایده و عدم دریافت هر گونه پاکت پیشنهاد نتیجه ای در بر نداشت.

توقف عملیاتی در سیمان باقران
شرکت سیمان باقران با نماد «سباقر» و با سرمایه ثبت شده ۶۰۰ میلیارد ریال در افشای اطلاعات با اهمیت در کدال از توقف عملیاتی شرکت در تاریخ ۲۶ اسفندماه ۹۹ خبر داد.

کد خبر 430553

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =