۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
قیمت انواع سکه و طلا در ۹۹/۱۲/۲۷

در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۶۰ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۷۳ هزار تومان است.

به گزارش صدای بورس، در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۷۳ هزار تومان، قیمت دلار ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۶۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

قیمت  طلا و سکه طرح جدید در روز جاری نسبت به روزکاری قبل با افزایش همراه شده است؛ سکه در روزهای گذشته در کانال ۱۰ میلیون تومان در نوسان بود ولی از عصر دیروز وارد کانال ۱۱ میلیون تومان شده است؛ از جمله دلایل اصلی نوسان در بازار طلا و سکه تغییرات قیمتی در طلای جهانی و دلار است؛ نرخ ارز در بازار تهران تحت تأثیر خبرهای سیاسی است.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۷۳ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۴۲۸ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۶۴۸ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای ۱۸ عیار

یک میلیون و ۷۳  هزار

گرم طلای ۲۴ عیار

یک میلیون و ۴۲۸  هزار

مثقال طلا

۴ میلیون و ۶۴۸  هزار

انس طلا(دلار)

۱۷۳۵

 

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  ۱۰ میلیون و ۷۰۰  هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

۱۱ میلیون و ۶۰  هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

۶ میلیون و ۷۰۰  هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

۴  میلیون و ۲۵۰ هزار

قیمت سکه گرمی

۲ میلیون و ۴۵۰ هزار

منبع: تسنیم

کد خبر 430410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =