لحظه به لحظه با بازار ۲۷ اسفند ۹۹

شروع معاملات امروز بازار سهام با روند صعودی شاخص‌سازان همراه شد و شاخص کل بعد از رشد ۱/۳ درصدی به یک میلیون و ۳۰۷ هزار واحد رسید.

به گزارش صدای بورس، شاخص کل در جریان معاملات امروز بازار سهام کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد را پس گرفت و این موضوع از جنبه‌هایی باعث امیدواری است. از طرفی هم زمزمه‌هایی در رابطه با افزایش دامنه نوسان مطرح شده است که این موضوع نیز می‌تواند چراغ امیدی برای بازار سهام باشد.

به عقیده کارشناسان معاملات مثبت هفته آخر بازار سهام به این دلیل است که صندوق‌های بادرآمد ثابت به نمادهای شاخص‌ساز پول تزریق کردند.

اما مثبت شدن شاخص کل بازار سهام دلیل بر تعادل بورس نیست و بازار سهام در وهله اول باید به شرایط قبلی خود از لحاظ دامنه نوسان بازگردد و بعد حجم و ارزش معاملات نیز باید افزایش پیدا کند.

به عقیده کارشناسان تحلیل بازار سخت است و نمی‌توان گفت چه اتفاقی خواهد افتاد. در روز پایانی سال احتمالا تزریق نقدینگی کم است. اما باید توجه داشت که تعداد نمادهای مثبت و منفی چقدر هستند که در حال حاضر تعداد نمادهای منفی زیاد است.

همچنین نمادهای بزرگی چون شستا به زودی افزایش سرمایه می‌دهند و سهامداران هم به مجامع نیز نزدیک می‌شوند و این موضوع می‌تواند باعث شود تا بورس کمی جان دوباره بگیرد.

ساعت ۹:۴۵

در گروه فلزات اساسی، نماد فملی بیش از ۳۳ میلیون سهم مبادله شد و هم‌اکنون در قیمت ۱۳۵۴ تومان ۲ درصد رشد دارد. فولاد با رشد ۳ درصد در قیمت ۱۴۰۲ تومان در حال دادوستد است. ذوب نیز رشد ۲ درصدی را تجربه می‌کند و فخوز در محدوده مثبت و کاوه در محدوده منفی خود در حال معامله است.
 

ساعت ۱۰:۰۶

رنج مثبت در خساپا و خودرو مشاهده می شود.

خیز مجدد وبصادر برای تشکیل صف خرید نمایان است.

رنج مثبت قوی در فولاد وجود دارد.

رقابت بین پترول و فولاد و وبصادر برای تشکیل صف خرید دیده می شود.

خبر در حال تکمیل است...

کد خبر 430354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =