افزایش سرمایه ۵۷ درصدی امین

مجمع عمومی فوق العاده تامین سرمایه امین با هدف افزایش سرمایه صبح امروز در محل شرکت تامین سرمایه امین با حضور ۸۹ درصد سهامداران برگزار شد.

به گزارش صدای بورس، تامین سرمایه امین با دریافت همه مجوزهای لازم شامل مشاور عرضه، مشاور پذیرش اوراق بهادار و نیز پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا، پردازش اطلاعات مالی و سبدگردانی، طیف کاملی از خدمات مالی را به مشتریان خود عرضه می‌کند،‌ سهامداران تامین سرمایه امین، شامل صندوق‌های بازنشستگی مهم کشور، بنگاه‌های تجاری و نهادهای مالی معظم است.

شرکت تامین سرایه امین، دارنده رکورد بالاترین حجم انتشار اوراق بهادار در سال ۱۳۹۶ با سهمی حدود ۳۰درصد بازار، دارنده بالاترین رکورد تامین مالی حوزه انرژی،‌ منتشر کننده اولین اوراق اجاره سیستم بانکی کشور، و عرضه کننده اولین اوراق اجاره سهام در بازار سرمایه کشور است .

افزایش سرمایه تامین سرمایه امین از ۷۰۰ میلیارد تومان به هزار و صد میلیارد  تومان از محل مطالبات وآورده نقدی خواهد بود.

در مجمع امروز تامین سرمایه امین اعلام کرد که  اجازه فعالیت در حوزه تامین مالی جمعی را اخذ کرده و زین پس در این حوزه نیز به فعالیت خواهد پرداخت .

تامین سرمایه امین به دلیل تعدد سهامداران عمده که  ۷ سهامدار عمده دارد و این سهامداران درصد مساوی دارند و  وابستگی به دیگر سهامداران ندارد، امروزه در حوزه تامین مالی شهری مجموعه امین تبدیل به برند شده که عمده تامین مالی ‌شهرداری تهران و مشهد توسط تامین مالی امین انجام می شود.

همچنین در سال ۹۹ تامین سرمایه امین خدمات خوبی را به هلیدنگ خلیج فارس  و شرکت های تابعه ارائه کرده است .

تامین سرمایه امین قصد دارد در سال آینده به اهداف خود دراستای بهبود ساختار مالی، نسبت کفایت سرمایه شرکت در راستای توسعه فعالیت ها و افزایش سودآوری دست یابند .

چشم انداز تامین سرمایه امین کسب رتبه اول در ۳ حوزه بازارگردانی اوراق ، مشاور عرضه و مدیریت دارایی است  از جمله لازم به یادآوری است شرکت در حال مذاکره برای انتشار اوراق صکوک به مبلغ ۲۰۰.۰۰ میلیارد ریال می باشد.

در سالی که گذشت  عرضه اولیه امین پر مشارکت ترین عرضه در تاریخ بازار سرمایه ایران بود و این مجموعه در حال حاضر دارای ۲.۵ میلیون سهامدار است .

لازم به ذکر است سهام ممتاز به همان نسبت های قبلی ثابت خوهد ماند و افزایش سرمایه صرفا برای سهامداران عادی مجموعه است. در انتها مدیرعامل تامین سرمایه امین تاکید کرد در سال آینده سود خوبی برای سهامداران خواهیم داشت.

کد خبر 430299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =