از بازار پر نوسان طلا خبری نیست

نایب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر اظهار داشت: برخلاف سال‌های گذشته که در چنین ایامی قیمت‌ها یا افزایش شدیدی پیدا می‌کرد یا بازار بسیار پرنوسان می‌شد، امسال این اتفاق نیافتاد و بازار روال عادی خود را طی می‌کند.

به گزارش صدای بورس، محمد کشتی‌آرای، نایب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر در مورد وضعیت بازار سکه و طلا اظهار کرد: با وجود اینکه تغییرات جزئی در نرخ ارز و جهانی طلا داشتیم ولی وضعیت بازار طلا و سکه تا این لحظه مشابه هفته گذشته است. برخلاف سال‌های گذشته که در چنین ایامی قیمت‌ها یا افزایش شدیدی پیدا می‌کرد یا بازار بسیار پرنوسان می‌شد، امسال این اتفاق نیافتاد و بازار روال عادی خود را طی می‌کند.

وی افزود: در هفته گذشته هر انس طلا بین ۱۷۰۰ تا ۱۷۳۰ دلار در نوسان بوده، قیمت ارز نیز تغییرات زیادی نداشته و در محدوده ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان بود.

وی در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت بازار سکه و طلا در سال پیشرو بیان کرد: از آنجا که متغیرهای زیادی مانند انتخابات ریاست جمهوری یا برجام وجود دارند که می‌توانند روی بازار طلا و سکه در سال آینده تاثیر بگذارند، نمی‌توان پیشبینی کرد که این بازار چه مسیری را طی خواهد کرد اما فکر می‌کنم در این یک هفته که تا پایان سال باقی مانده وضعیت بازار به همین صورت باقی بماند.

نایب رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به نرخ روز طلا و سکه گفت: امروز قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، تمام سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، نیم سکه با افزایش قیمت نسبت به هفته گذشته ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون تومان، سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۱ میلیون و ۴۰ هزار تومان است.

منبع: ایلنا

کد خبر 430151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =