افزایش ۲۰۵ درصدی سود هر سهم «وبوعلی»

شرکت سرمایه گذاری بوعلی با سرمایه ۳ هزار میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

به گزارش صدای بورس، شرکت سرمایه گذاری بوعلی در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۹، به ازای هر سهم خود ۲ هزار و ۹۰ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۶۸۵ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۲۰۵ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

این شرکت بورسی سود انباشته پایان دوره را با افزایش ۲۸۳ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۶ هزار و ۲۴۹ میلیارد و ۷۰ میلیون ریال اعلام کرده است.

شرکت سرمایه گذاری بوعلی در دوره یاد شده، مبلغ ۶ هزار و ۲۷۰ میلیارد و ۴۶۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲ هزار و ۹۰ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۲۰۵ درصدی برخوردار است.

یادآوری می‌شود "وبوعلی" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۶۸۵ ریال و سود خالص را یک هزار و ۹۶ میلیارد و ۴۲۲ میلیون ریال قید کرده است.

"وبوعلی" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲ هزار و ۳۴۰ میلیارد و ۱۱۸ میلیون ریال به مبلغ معادل ۷ هزار و ۷۸۷ میلیارد و ۲۴۹ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۵ هزار و ۴۴۷ میلیارد و ۱۳۱ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت سرمایه گذاری بوعلی طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۷ هزار و ۷۷۱ میلیارد و ۵۷۴ میلیون ریال خریداری کرد.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار شرکت سرمایه گذاری بوعلی در دوره یاد شده، با افزایش ۱۰ هزار و ۴۸۷ میلیارد و ۲۲۶ میلیون ریال به ۱۸ هزار و ۹۲۴ میلیارد و ۱۴ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش ۵ هزار و ۴۸۲ میلیارد و ۵۷۹ میلیون ریال معادل ۸ هزار و ۲۳۰ میلیارد و ۵۵۱ میلیون ریال محاسبه شد.

منبع: سنا

کد خبر 430136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =