۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
توسعه سرمایه‌گذاری استانی

سهام عدالت جزو لاینفک بازار سهام شده و اطلاع از آخرین اخبار این بخش مورد توجه بسیاری از سهامداران است. مرور اهم رویدادهای هفتگی سهام عدالت به صورت مختصر مدنظر قرار می‌گیرد.

به گزارش صدای بورس، در همه ۳۱ استان کشور شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی وجود دارد که به جز ۳ استان بقیه استان‌ها، سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی در بورس معامله می‌شود و برای استان‌های باقیمانده نیز تا قبل از ۲۰ اسفندماه سال جاری که مجامع این شرکت‌ها برگزار می‌شود نیز فرآیند درج نماد و فعال شدن معاملات آنها در بازار سهام انجام می‌شود.
 آن دسته از سهامدارانی که مایل بــه عضویت در هیأت مدیره این شرکت‌ها هستند باید با ثبت نام در سامانه ستان سازمان بورس به عنوان یک مدیر نهاد مالی نسبت به اخذ صلاحیت حرفه‌ای از سازمان بورس و اوراق بهادار اقدام کنند.
 پیرو ایجاد صفحات مجازی در شبکه‌های اجتماعی با عنوان «سهام عدالت»، به اطلاع سهامداران می‌رساند این شرکت هیچ گونه کانال یا گروه خبری مجازی در شبکه‌های اجتماعی در خصوص «سهام عدالت» ندارد و سهامداران باید نسبت به اهداف سو این‌گونه صفحات مجازی که شائبه کلاهبرداری، سوءاستفاده از اطلاعات هویتی و... را ایجاد می‌کند مطلع و آگاه باشند.

منبع: هفته نامه اطلاعات بورس شماره ۳۹۲

کد خبر 429620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =