اتوبوس‌های درون شهری مشهد به اینترنت رایتل مجهز شدند

با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت خدمات ارتباطی رایتل و شرکت اتوبوسرانی شهرداری مشهد،‌ ۱۴۰۰ دستگاه اتوبوس درون شهری مشهد به اینترنت رایتل، مجهز شد.

به گزارش صدای بورس، نشست این تفاهم‌نامه صبح امروز ۱۲ اسفند با حضور محمدرضا کلائی شهردار مشهد و یاسر رضاخواه مدیرعامل شرکت رایتل در محل شهرداری مشهد، برگزار شد.

به موجب این همکاری ۱۴۰۰ دستگاه اتوبوس‌ شرکت واحد توسط رایتل به اینترنت وای‌فای مجهز خواهد شد.

یاسر رضاخواه در مراسم امضای تفاهم‌نامه با اشاره به اهداف این شرکت در خدمات‌رسانی به هموطنان در نقاط مختلف کشور، گفت: بهره‌مندی مردم از خدمات کیفی اینترنت همواره مدنظر شرکت رایتل بوده و در این زمینه طی جلسات کارشناسی که با شرکت اتوبوسرانی شهرداری مشهد برگزار شد، برای تجهیز ۱۴۰۰ دستگاه اتوبوس درون شهری به اینترنت وای‌فای در گام اول، اعلام آمادگی کردیم.

وی کلانشهر مشهد را از نظر پایگاه گردشگری و زیارتی علاقه‌مندان، حائز اهمیت برشمرد و افزود: تجهیز اتوبوس‌های درون شهری مشهد به اینترنت جهت بهره‌مندی گردشگران و زائرین، اقدام مهم و اثرگذاری خواهد بود.

محمدرضا کلائی شهردار مشهد در این مراسم، گفت: برای تجهیز ناوگان اتوبوسرانی شهر مشهد به اینترنت با شرکت رایتل به جمع‌بندی رسیدیم و آماده تجهیز ۱۴۰۰ دستگاه اتوبوس ناوگان اتوبوسرانی شهرداری مشهد به اینترنت وای‌فای برای استفاده زائران، هستیم.

منبع: روابط عمومی رایتل

کد خبر 429514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =