قیمت نقره ۱۵ درصد گران شد

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: در طول یک سال گذشته با توجه به افزایش نرخ طلا، تقاضا برای خرید نقره تا ۱۵ درصد افزایش یافت.

به گزارش صدای بورس، محمد کشتی‌آرای، نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر بدرباره آخرین وضعیت بازار سکه و طلا اظهار داشت: با نوسانات بسیار جزیی در بازار سکه و طلا مواجه هستیم که با توجه به نوسانات نرخ ارز این نوسان قیمتی در بازار طلا طبیعی است.

وی با اشاره به افزایش نرخ انس طلا و نرخ ارز در یک روز گذشته گفت: این دو عامل باعث افزایش قیمت جزیی طلا و سکه شده اما در مجموع در دوره ثبات نسبی قیمت‌ها هستیم.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر درباره افزایش تقاضا برای نقره ادامه داد: در یک سال گذشته با توجه به بالا رفتن قیمت طلا شاهد افزایش ۱۵ درصدی تقاضای خرید نقره بودیم. البته همواره تقاضا برای خرید ظروف نقره و آینده شمدان نقره وجود داشته است.

وی تاکید کرد: امسال بعید می‌رسد در آستانه ایام نوروز تقاضایی برای خرید سکه و طلا داشته باشیم و مردم ترجیح می‌دهند از کارت‌های هدیه استفاده کنند.

کشتی‌آرای با اشاره به آخرین قیمت‌ها در بازار طلا و سکه گفت: امروز قیمت هر انس طلا هزار و ۸۱۱ دلار، قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، قیمت سکه طرح جدید ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۷۶ هزار تومان است.

منبع: ایلنا

کد خبر 429058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =