کارن در چه پروژه‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کند؟

در دو سال گذشته نزدیک ۸۷ میلیارد تومان برای شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌هایی که در این برنامه حضور داشته‌اند تامین مالی محقق شده است.

علی عمیدی، مدیر عامل تامین مالی و سرمایه‌گذاری کارن در گفت و گو با صدای بورس:
کارن سامانه‌ای است که جذب سرمایه برای شرکت‌های مختلف را انجام می‌دهد، سعی بر رفع نیاز این شرکت‌ها از شیوه‌های مختلف است.
شیوه‌ای سنتی تامین سرمایه ارتباط سرمایه‌گذار کلان با طرح‌ها و شرکت‌هاست که برای این کار هزار ۳۰۰ طرح ارزیابی شده است از بین آنها طرح‌های خوبی گزینش و به سرمایه گذاران اعلام شده است.
تمام گزارش‌های طرحهای انتخابی برای سرمایه‌گذاران ارسال شده و سعی بر این است که در یک ارتباط آسان به آنها پیشنهادهای مختلف سرمایه‌گذاری ارایٔه شود.
در دو سال گذشته نزدیک ۸۷ میلیارد تومان برای شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌هایی که در این برنامه حضور داشته‌اند تامین مالی محقق شده است.
برای تامین مالی شرکت‌ها در مراحل مختلف مخاطبین فرق می‌کند در مراحل اولیه استارتاپ، شتابدهنده های مختلف، مراکز رشد در مراحل جلوتر صندوق های پژوهش فن‌آوری و هرچه پیش رود سرمایه‌گذاری‌ها کلانتر نیاز به مذاکرات و انرژی بیشتر می‌شود.
شرکت‌های با ظرفیت بالایی در این بین هستند که شاید بارها محصولاتی را فروخته‌اند و تولیداتی داشته‌اند اما برای توسعه‌ای شرکت خود به تامین بیشتر نیاز دارند هرچه قدر تامین مالی انجام شود بهرمندی این شرکت‌ها نیز افزایش می‌یابد این شرکت‌ها مخاطبین ما هستند که در تامین مالی جمعی هدف شرکت قرار گرفته شدند.

کد خبر 429032

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =