۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
میامی، شهر بیت‌کوین

شهر میامی آمریکا به شهر بیت‌کوین تبدیل می‌شود.

به گزارش صدای بورس مقام‌های شورای شهر میامی از برنامه فرانسیس سوارز، شهردار این شهر مبنی بر استفاده از بیت‌کوین برای پرداخت حقوق کارکنان، دریافت مالیات‌ها و پرداخت حق‌الزحمه پیمانکاران حمایت کردند. مقام‌های این شهر همچنین از تلاش برای تبدیل بیت‌کوین به ارز قابل پذیرش جهت سرمایه‌گذاری در اوراق خزانه‌داری این ایالت (فلوریدا) حمایت کردند.
با این تصمیم مقام‌های رسمی، میامی به شهر پیشتاز در عرصه پذیرش و استفاده از بیت‌کوین تبدیل خواهد شد. شهردار طرفدار بیت‌کوین میامی در پیامی ویدئویی با تشکر از حمایت مقام‌های شهری از تصمیم خود گفت: با اجرای این تصمیم، کارکنان ما می‌توانند بخشی از حقوق خود را به صورت بیت‌کوین دریافت کنند. همچنین شهروندان می‌توانند هزینه‌ها و مالیات خود را با بیت‌کوین بپردازند. این فوق‌العاده است که میامی در زمینه رمزارزها به شهری پیشتاز و پیشرو تبدیل شود.
روزنامه میامی هرالد در گزارشی با اشاره به این تصمیم شهردار میامی نوشت: شورای شهر میامی می‌تواند برای انجام برخی تراکنش‌های مالی خود از بیت‌کوین استفاده کند. در آینده نزدیک، شهرداری میامی برای افزایش آگاهی مردم درباره رمزارزها اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی و... خواهد کرد.
جامعه هواداران رمزارزها از تلاش‌های شهردار میامی برای پذیرش بیت‌کوین تشکر کردند. یکی از آنها در توئیتی نوشت: این موضوع بزرگ و مهمی برای بیت‌کوین است. شخص دیگری توصیه کرد که دیگر شهرهای آمریکا نیز از این ابتکار شهردار میامی پیروی کنند و استفاده از بیت‌کوین برای سرمایه‌گذاری و تراکنش‌ها را به رسمیت بشناسند.

منبع: Bitcoin.com

کد خبر 428903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =