بانک‌ها در ارائه تسهیلات به بخش خصوصی کوتاهی می کنند

رضایی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بانک‌ها در ارائه تسهیلات به بخش خصوصی کوتاهی می‌کنند می‌گوید در شرایط کنونی جوانان از بیکاری و بی پولی رنج می‌برند و این موضوع به دردی برای خانواده ها تبدیل شده است.

به گزارش صدای بورس،علی رضائی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از افزایش بیکاری در کشور، گفت: دولت باید اشتغالزایی برای جوانان را به صورت عاجل در دستورکار خود قرار دهد، چراکه در حال حاضر جوانان بسیاری با وجود داشتن مدارکی مانند کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری بیکار بوده و از نظر اقتصادی با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید از طریق تقویت بخش خصوصی به اشتغالزایی کمک کند، افزود: در شرایط کنونی جوانان از بیکاری و بی پولی رنج می برند و این موضوع به دردی برای خانواده ها تبدیل شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه در حال حاضر تعداد فارغ التحصیلان دانشگاهی با نیاز بازار داخل هماهنگی ندارد،   اضافه کرد:به طور مثال در کنگاور حوزه کشاورزی ظرفیت مناسبی برای اشتغالزایی دارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بانک‌ها در ارائه تسهیلات به بخش خصوصی کوتاهی می کنند، ادامه داد: کارخانه فولاد شهدای کرمانشاه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما برای تکمیل به تسهیلات نیاز دارد که متاسفانه بانک ها نیز نسبت به تامین تسهیلات موردنیاز بی تفاوت هستند؛ این کارخانه ظرفیت اشتغالزایی مناسبی دارد.

منبع: خانه ملت

کد خبر 428832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =