قطعی برق مزارع غیرمجاز ارز دیجیتال

در مانوری هماهنگ با سراسر کشور، برق مراکز غیرقانونی استخراج ارز دیجیتال و انشعاب‌های غیرمجاز مورد استفاده تابلوهای تبلیغاتی در تهران قطع شد.

به‌گزارش صدای بورس، در این مانور که با حضور همه نیروهای فنی و به‌کارگیری خودروهای عملیاتی مناطق ۲۲ گانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ برگزار شد، ضمن شناسایی و قطع انشعاب‌های برق غیرمجاز، روشنایی معابر بزرگراهی و ساعت‌های نجومی خطوط روشنایی نیز بر اساس برنامه‌ریزی‌های ابلاغ شده، تنظیم شد.

 همزمان با مانور سراسری شرکت‌های توزیع نیروی برق در کشور، نیروهای عملیاتی برق پایتخت نیز طی مانوری هماهنگ در سطح مناطق ۲۲ گانه، ضمن شناسایی مزارع غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال، اقدام به قطع برق این مراکز و همچنین قطع انشعاب‌های غیرمجاز مورد استفاده برخی از تابلوهای تبلیغاتی کردند.

بر اساس این گزارش، با هدف ارائه خدمات هرچه بهتر به مشترکان تهرانی، به موازات این مانور، تیم ویژه بحران شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز با حضور در منطقه برق بعثت، با جابجایی تعدادی از ترانسفورماتورهای پربار، اقدام به کاهش بار تجهیزات و افزایش ضریب اطمینان و پایداری شبکه برق این منطقه کرد.

روز پنجشنبه گذشته معاون هماهنگی و توزیع شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) گفت: تاکنون و در چهار مرحله برگزاری مانور اصلاح و تعدیل روشنایی معابر ۵۰ هزار رمز ارز غیرمجاز جمع آوری شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 428799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =