وبانک ۵ جایزه ملی مدیریت مالی دریافت کرد

یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران با حضور درخشان شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) و زیرمجموعه های گروه به کار خود پایان داد.

به گزارش صدای بورس، یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران با حضور درخشان شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) و زیرمجموعه های گروه به کار خود پایان داد.

 صبح امروز یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران به همت انجمن مدیریت مالی ایران با حضور جمع کثیری از مقامات و مدیران سازمان‌های کلیدی برگزار شد.

طی این مراسم که با خوانش پیام وزیر اقتصاد و امور دارایی آغاز شد،  مجید قاسمی، رئیس انجمن مدیریت مالی ایران به ارائه صحبتی در خصوص نقش خطیر نهادهای مالی و سرمایه گذاری به خصوص در دوران کرونا و پساکرونا پرداختند.

پس از آن عباس معمارنژاد، معاون وزیر اقتصاد به ایراد سخنانی در خصوص فراگیری مالی پرداخت. به گفته وی فراگیری مالی به نحوی که در تمام نقاط جغرافیایی کشور، افراد دسترسی مناسب و زودهنگام به خدمات مالی داشته باشند، مانع از فراگیری فقر می شود، زیرا امکان انباشت پس انداز ایجاد خواهد شد.

معاون وزیر اقتصاد افزود: برای نیل به این هدف، گسترش فناوری های جدید، توسعه مدل های کسب و کار و بهبود سواد مالی در دستور کار سیاست گذاری این حوزه قرار دارد.

در ادامه این مراسم و در نوبت اعطای جوایز، شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و ۴ زیرمجموعه آن جوایز و تقدیرنامه هایی که توسط هیئت داوران و کمیته ارزیابی انتخاب شده بود را دریافت کردند.

به این ترتیب شرکت «سرمایه گذاری گروه توسعه ملی» تندیس بلورین جایزه ملی مدیریت مالی ایران را دریافت کرد.

شرکت های «سرمایه گذاری توسعه ملی» و «پتروشیمی شازند»، موفق به دریافت تقدیرنامه ۳ ستاره جایزه ملی مدیریت مالی ایران شدند.  همچنین شرکت های «سرمایه گذاری توسعه صنایع سیمان» و «توسعه‌ صنایع‌ بهشهر» نیز موفق به دریافت تقدیرنامه ۲ ستاره جایزه ملی مدیریت مالی ایران شدند.

بنابراین در مجموع هلدینگ گروه توسعه ملی در روز ۲۸ بهمن ماه سال ۱۳۹۹ ۵ جایزه ملی مدیریت مالی دریافت کرد که اتفاقی کم نظیر به شمار می رود.

منبع:  روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی

کد خبر 428631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =