سهامداران مستقیم سهام عدالت کارت اعتباری می گیرند؟/ آقای معاون وزیر به نهادهای مربوطه خبر بدهید!

معاون امور بانکی وزیر اقتصاد از شروع اعطای کارت اعتباری به سهامداران سهام عدالت از امروز خبر داد در حالی که هیچ ابلاغی به مراجع مربوطه نشده بود و مردم در درخواست این کارت ها همچون توپ پاس کاری شدند.

به گزارش صدای بورس، اعطای کارت اعتباری به سهامداران عدالت از امروز  خبری بود که معاون امور بانکی وزیر اقتصاد امروز در گفت‌وگو با رسانه‌ها مطرح کرد و بیان کرد. این خدمات بصورت غیرحضوری ارائه می‌شود و معادل ۵۰ درصد ارزش سهام عدالت است و افراد می‌توانند از این تسهیلات برای خرید از فروشگاه‌های منتخب استفاده کنند.

آقای معاون وزیر قبل از خبر لطفا به سازمان‌های مربوطه خبر بدهید:

به رغم این خبر سهامداران سهام عدالت نتوانستند این کارت اعتباری را دریافت کنند و در تماس با صدای بورس بیان کردند: هیچ یک از مراکز مربوط به سهام عدالت در ارتباط با این خبر معاون وزیر اقتصاد اطلاعی نداشتند و در ارتباط با کارت اعتباری پاسخگو نبودند.

سهامداران گفتند: هیچ سازکار و یا مکانیزمی برای ثبت این تقاضا وجود ندارد و با ارباب رجوع همچون توپ برخورد می کنند و از این اداره به آن اداره پاس داده می شوند. سهامداران سهام عدالت خواستار پیگیری اعطای کارت اعتباری به سهامداران عدالت و شفافیت در ارتباط با این موضوع شدند.

کارت اعتباری تنها برای ۳۰ هزار نفر

در پیگیری صدای بورس اکبر حیدری، سخنگوی شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت در ارتباط با اعطای کارت اعتباری به سهامداران عدالت  به صدای بورس اظهار کرد: کارت اعتباری سهامداران عدالت تنها به سهامدارانی تعلق می‌گیرد که روش غیر مستقیم را برای سهام عدالت انتخاب کرده اند که در مجموع ۳۰ هزار نفر هستند.

کارت اعتباری سهامداران روش مستقیمی‌های سهام عدالت  پَر

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سهامداران روش مستقیم می‌توانند از مزایای کارت اعتباری استفاده کنند، بیان کرد:در حدود ۱۹ هزار نفر از سهامداران سهام عدالت کسانی هستند که روش مستقیم را برای سهام عدالت خود انتخاب کرده اند، این افراد همچنان که در فروش سهام عدالت خود با سختی بیشتری مواجه هستند، متاسفانه امکان دریافت کارت اعتباری را ندارند.

بیشتر بخوانید:
هواداران ۲ تیم برتر کلاه بورسی سرشان نرود/ چرا پرسپولیس از استقلال جلو زد!
دلایل استقبال مردم به ارزهای دیجیتال
بازار بی‌ کف!

چرا مردم برای دریافت کارت اعتباری پاس کاری شدند؟

سخنگوی شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت در ارتباط با مطالبه و اعتراض مردم مبنی بر اینکه چرا هیچ مرجعی پاسخگوی تخصیص  کارت اعتباری سهام عدالت نبود، بیان کرد: هنوز هیچ کارت اعتباری برای هیچ سهامدار سهام عدالتی صادر نشده است. معاون امور بانکی وزیر اقتصاد امروز بدون هماهنگی با شرکت‌های سرمایه گذاری استانی و کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت و مراجع مرتبط با سهام عدالت خبر اعطای کارت اعتباری را رسانه‌ای کرد.

مردمی که به بازی گرفته شدند

وی افزود: مرجع کارت اعطای کارت اعتباری در اصل کانون شرکت‌های سرمایه‌گذاری سهام عدالت و شرکت‌های سرمایه گذاری استانی هستند و هیچ مشکلی در ارتباط با تخصیص این مطالبات وجود ندارد اما این خبر ( اعطای  کارت اعتباری)‌بدون هماهنگی این دو مرجع، اعلام شد، مردم در شهرهای مختلف برای درخواست این کارت اعتباری به نهادهای مربوطه به طور حضوری و غیر حضوری مراجعه کردند و به دلیل عدم هماهنگی مرجع بالاتر با بخش‌های مختلف، مردم دچار سردرگمی شدند.

محبوبه قرمزچشمه

کد خبر 428364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =