صدور افزایش سرمایه ۱۳ شرکت بورسی

افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه گذاری تامین اجتماعی،‌ سرمایه گذاری ساختمان نوین،‌ بیمه سامان،‌ صنایع شیمیایی فارس،‌ نفت سپاهان، تولیدات پتروشیمی قائد بصیر،‌ سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، گروه صنعتی سدید، تولیدی و صنعتی درخشان تهران،‌ سیمان اصفهان،‌ عایق های الکتریکی پارس،‌ البرز دارو و فنرسازی خاور به تایید سازمان بورس و اوراق بهادار رسید.

شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی
شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با نماد «شستا» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد:‌ در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:                        ۸۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:         ۶۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:             ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:             ۶۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    سایر اندوخته‌ها
موضوع افزایش سرمایه:         جبران مخارج انجام شده بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکتهای تابعه و سرمایه‌گذاریهای صورت گرفته در بازار سرمایه

شرکت سرمایه گذاری ساختمان نوین
شرکت سرمایه گذاری ساختمان نوین با نماد «وثنو» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد:‌ در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت سرمایه گذاری ساختمان نوین  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:                       ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:        ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:            ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:             ۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    سود انباشته
موضوع افزایش سرمایه:          اصلاح ساختار مالی

شرکت بیمه سامان
 شرکت بیمه سامان با نماد بساما(بسامان) در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد:‌ در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت بیمه سامان  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:                        ۱,۷۵۰,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:        ۳۰۴,۵۱۹,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:            ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:             ۳۰۴,۵۱۹,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    سود انباشته و سایر اندوخته‌ها
موضوع افزایش سرمایه:          اصلاح ساختار مالی

شرکت صنایع شیمیایی فارس
شرکت صنایع شیمیایی فارس با نماد «شفارس» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد:‌ در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت صنایع شیمیایی فارس  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:                      ۶۲۹,۶۰۷,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:       ۱۱,۳۰۹,۸۴۷,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:           ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:            ۱۱,۳۰۹,۸۴۷,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:   مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها
موضوع افزایش سرمایه:     رعایت مفاد ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالاهای ایرانی مصوب ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ مجلس شورای اسلامی

شرکت نفت سپاهان
شرکت نفت سپاهان با نماد شسپا(نفت سپاهان) در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد:‌ در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت نفت سپاهان  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:                      ۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:       ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:           ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:            ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    سود انباشته
موضوع افزایش سرمایه:     اصلاح ساختار مالی، جبران مخارج سرمایه ای و جلوگیری از خروج نقدینگی

شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر
شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر  با نماد «شبصیر» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد:‌ در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت تولیدات پتروشیمی قائد بصیر  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:                       ۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:       ۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:           ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:            ۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:   سود انباشته
موضوع افزایش سرمایه:         اصلاح ساختار مالی

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه
شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه با نماد «سپرده» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد:‌ در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:                           ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:            ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:                ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:                 ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه: 
                                             ۱,۴۷۴,۳۳۱,۳۴۰,۶۱۰  ریال از محل سود انباشته
                                             ۵۲۵,۶۶۸,۶۵۹,۳۹۰  ریال از محل سایر اندوخته‌ها
موضوع افزایش سرمایه:            اصلاح ساختار مالی

شرکت گروه صنعتی سدید
شرکت گروه صنعتی سدید با نماد «وسدید» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد:‌  در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت گروه صنعتی سدید  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:                       ۳,۹۸۰,۸۸۴,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:       ۲۶,۰۰۸,۲۹۲,۰۵۴ سهم
ارزش اسمی هر سهم:           ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:            ۲۶,۰۰۸,۲۹۲,۰۵۴,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:   مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها
موضوع افزایش سرمایه:         اصلاح ساختار مالی

 شرکت تولیدی و صنعتی درخشان تهران
 شرکت تولیدی و صنعتی درخشان تهران با نماد «پدرخش» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد:‌ در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت تولیدی و صنعتی درخشان تهران  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:                       ۵۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:        ۱۰۲,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:            ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:            ۱۰۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:   محل سود انباشته
موضوع افزایش سرمایه:         اصلاح ساختار مالی

شرکت سیمان اصفهان
شرکت سیمان اصفهان با نماد «سصفها» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد:‌ در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت سیمان اصفهان  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:                         ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:          ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:              ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:              ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:     سود انباشته
موضوع افزایش سرمایه:          اجرای طرح توسعه

شرکت عایق های الکتریکی پارس
شرکت عایق های الکتریکی پارس با نماد «بعایق» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد:‌ در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت عایق های الکتریکی پارس  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:                       ۲۵۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:        ۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:            ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:             ۱۴۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها
موضوع افزایش سرمایه:          اصلاح ساختار مالی

شرکت البرز دارو
شرکت البرز دارو با نماد «دالبر» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد:‌  در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت البرز دارو  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:                       ۲,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:        ۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:            ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:            ۸۸۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی
موضوع افزایش سرمایه:         اجرای طرح توسعه

شرکت فنرسازی خاور
شرکت فنرسازی خاور با نماد «خفنر» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد:‌ در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت فنر سازی خاور  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:                         ۴۶۷,۹۳۸,۴۹۷,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:           ۶۹۱,۹۰۲,۲۲۵ سهم
ارزش اسمی هر سهم:              ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:              ۶۹۱,۹۰۲,۲۲۵,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:     مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها
موضوع افزایش سرمایه:           اصلاح ساختار مالی
با توجه به اینکه افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارائی‌های استهلاک‌پذیر می‌باشد، در صورت انجام افزایش سرمایه از محل مزبور، هزینه استهلاک شرکت طی سال‌های مالی آتی افزایش خواهد یافت. در این خصوص توجه سهامداران و سرمایه‌گذاران را به تأثیرات افزایش سرمایه بر هزینه استهلاک سال‌های آتی شرکت (افشاء شده در بیانیه ثبت افزایش سرمایه) جلب می نماید.


خاطرنشان می‌سازد انجام افزایش سرمایه‌های فوق، حداکثر تا ۶۰ روز از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود. عدم انجام افزایش سرمایه در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز شده و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.
همچنین مطابق مادۀ ۲۱ قانون بازار اوراق بهادار، ثبت اوراق بهادار نزد سازمان، به منظور حصول اطمینان از رعایت مقرّرات قانونی و مصوبات سازمان و شفافیت اطّلاعاتی بوده و به منزلۀ تأیید مزایا، تضمین سودآوری و یا توصیه و سفارشی در مورد شرکت یا طرح مرتبط با اوراق بهادار، توسط سازمان نمی‌باشد.

کد خبر 428357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =