پیش بینی بازار طلا، سکه و  دلار تا پایان بهمن/ ۲۲ بهمن نقطه آغاز پرش قیمت طلا و دلار؟

قیمت طلا و سکه برای هفته آینده در روند نزولی تا یک میلیون ۴۰ هزار تومان نیز کاهش خواهد یافت.

به گزارش صدای بورس ، سخنرانی روز پنج شنبه ۱۶ بهمن ۹۹ جو بایدن بدون اشاره به ایران پایان یافت و به نظر می رسد اظهار نظر در مورد ایران به سال بعد از انتخابات ایران و سال ۱۴۰۰ موکول شود.  امروز  ۱۷ بهمن ۹۹   قیمت هر گرم طلا  در حدود یک میلیون و ۶۰ هزار تومان قیمت گذاری شد و پیش بینی می‌شود قیمت طلا در هفته آینده روندی نزولی را پیش گیرد اما این روند شیب زیادی به سمت پایین نخواهد داشت و در محدوده گرمی یک میلیون و ۴۰ هزار تومان خواهد آمد.

عبادالله محمد ولی، کارشناس بازار طلا و سکه در ارتباط با اثر سخنرانی رئیس جهور آمریکا بر بازار ایران به صدای بورس اظهار کرد: سخنرانی رئیس جمهور آمریکا از نظر روانی بر بازار ایران تاثیر گذار است و تحت تاثیر  سخنرانی دیروز جو بایدن قیمت جهانی طلا کاهش یافت و هر اونس طلا از  یک هزار و ۸۴۰ دلار  تا  یک هزار و ۷۹۵ دلار نیز کاهش یافت اما این روند کاهشی ادامه دار نخواهد بود و هر اونس طلا  به کانال یک هزار و ۸۳۰ دلار دوباره باز خواهد گشت.

پیش بینی قیمت طلا در هفته آینده

وی در ارتباط با پیش بینی بازار طلا و سکه در ایران نیز بیان کرد: دیروز جو بایدن در سخنان خود هیچ نامی از ایران نبرد و به نظر می رسد اتخاذ موضع نسبت به بازگشت به برجام و تصمیم نهایی  در ارتباط با ایران را به ۱۴۰۰ موکول کردند. به نظر می‌رسد بازار طلا و سکه هفته آینده، خلوت‌تر باشد و قیمت طلا از هر گرم یک میلیون و ۷۳ هزار تومانِ امروز به یک میلیون و ۴۰ هزار تومان در هفته آینده برسد.

بیشتر بخوانید:
ویژگی‌های امنیتی اسکناس‌های ۱۰ هزار تومانی جدید 
جزییات ۷ طرح پترول 
پیش بینی بازار سرمایه / پیشخور دلار ۱۴ هزار تومانی در بازار

قیمت دلار تا ۲۲ بهمن

این تحلیل گر بازار طلا  و ارز در ارتباط با تحولات بازار ارز تا ۲۲ بهمن بیان کرد: قیمت دلار هفته آینده بین ۲۲ هزار  و ۵۰۰ تا ۲۴ هزار و ۵۰۰ خواهد بود، ثبات قیمت دلار به نفع دولت و صاحبان صنایع است و تلاش نیز بر به ثبات رسیدن قیمت دلار است.

اقبال به سمت بورس

محمد ولی در آخر با اشاره به رکود حاکم بر بازارهای موازی بیان کرد: سرمایه به دنبال حضور در بازاری است که ارزش افزوده بیشتری بسازد، با توجه به رکودی که در بازار های مسکن، خودرو، ارز و طلا وجو دارد، هفته آتی اقبال به سمت بورس خواهد بود.

محبوبه قرمزچشمه

کد خبر 427874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =