۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
پیش بینی سود چند نماد بورسی

پیش بینی سود چند نماد بورسی در سامانه کدال منتشر شد .

به گزارش صدای بورس، شرکت داروئی ره آورد تامین در افشای اطلاعات با اهمیت در کدال اعلام کرد: پیرو نامه معاونت نظارت بر بورس وبا توجه به پیگیری های صورت گرفته توسط سهامداران ونهادهای نظارتی مبنی بر درخواست انتشار پیش بینی سود خالص شرکت ،سود خالص شرکت در سال جاری به مبلغ ۴۵۰،۰۰۰میلیون ریال و پیش بینی درآمد هر سهم (بر مبنای سرمایه ۲۰۰میلیاردی )در سال مذبور به مبلغ ۱۶۲۰ریال است.

شرکت فرآورده های نسوز ایران در افشای اطلاعات با اهمیت در کدال اعلام کرد: پیش بینی درآمد هر سهم در سال جاری،باتوجه به روند عملکردی شرکت پیش بینی میشود تا پایان سال مالی ۱۳۹۹با(سرمایه ۸۰۰میلیاردریال )۱۶۰۵ریال سود به ازای هرسهم ،درآمد محقق شود.

شرکت صنعتی پارس مینو در افشای اطلاعات با اهمیت در کدال اعلام کرد با توجه به روند عملیات تولید و فروش جاری ، پیش بینی می شود که این شرکت تا پایان سال مالی منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۳۰، به ازای هر سهم ۲۷۱ ریال سود محقق نماید.

شرکت داروسازی زهراوی در افشای اطلاعات با اهمیت در کدال اعلام کرد پیرو نامه معاونت نظارت بر بورس و با توجه به پیگیریهای صورت گرفته توسط سهامداران و نهادهای نظارتی مبنی بر درخواست انتشار پیش بینی سود خالص شرکت در سال مالی ۱۳۹۹، پیش بینی سود خالص شرکت در سال جاری مبلغ ۴۰۳.۸۶۴ میلیون ریال بوده و همچنین پیش بینی درآمد هر سهم (بر مبنای سرمایه ۲.۵۰۴ میلیارد ریال)در سال مزبور به مبلغ ۱۶۱ ریال است.

شرکت کشت و دامداری فکا در افشای اطلاعات با اهمیت در کدال اعلام کرد پیش بینی درآمد هرسهم شرکت کشت ودامداری فکا (سهامی عام) در سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ مبلغ ۲۷۸۲ریال است .

کد خبر 427707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =