تایید و ثبت افزایش سرمایه سه شرکت بورسی

شرکت‌های دشت مرغاب، سرمایه گذاری پارس توشه و شوکوپارس افزایش سرمایه‌های خود را به ترتیب به تایید هیات مدیره، حسابرس و ثبت رساندند.

تصویب افزایش سرمایه شرکت دشت مرغاب

شرکت دشت مرغاب با نماد «غدشت» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد:‌ پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۵۳,۴۵۳,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵۸۴,۹۳۶,۱۸۲,۷۳۸ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالی و کاهش ریسک مالی در صورت وضعیت مالی شرکت و بهره مندی از معافیت های مالیاتی در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ به تصویب هیئت مدیره رسیده است. این افزایش سرمایه جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده که اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.
بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است.


تصویب افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری پارس توشه

شرکت سرمایه گذاری پارس توشه  با نماد «وتوشه» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد:‌ اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی موسسه حسابرسی فراز مشاور دیلمی پور ) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۹ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به مبلغ چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی شرکت خواهد بود.
بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد و در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.


ثبت افزایش سرمایه شرکت شوکو پارس

شرکت شوکو پارس با نماد «غشوکو» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد:‌ با توجه به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-۹۹A-۰۲۳ مورخ ۱۳۹۹/۰۳/۰۷  بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۰۳/۲۵  افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۳۶,۵۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۴۵,۰۰۰ میلیون ریال از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۸۰۰۰۰ میلیون ریال، از محل سود انباشته مبلغ ۲۸۵۰۰ میلیون ریال در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۳۰ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

کد خبر 426957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =