۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
در مجمع امروز امین چه گذشت؟

در مجمع عمومی عادی سالیانه تامین سرمایه امین ۶۰۰ ریال سود نقدی بین سهامداران تقسیم شد.

 سلمان خادم‌المله، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه امین در گفت و گو با صدای بورس:

 در مجمع عمومی عادی سالیانه تامین سرمایه امین ۶۰۰ ریال سود نقدی بین سهامداران تقسیم شد.
تا دو هفته آینده افزایش سرمایه امین از ۷۰۰ به ۱۱۰۰ میلیارد تومان انجام می‌شود.
بالغ بر 12 هزار میلیارد تومان اوراق را تعهد پذیره‌نویسی و بازارگردانی کردیم. عرضه شستا توسط امین انجام شد. تامین مالی برای شرکت‌های شستا، گلگهر، فولاد، پتروشیمی جم و چند شرکت دیگر توسط تامین سرمایه امین انجام شده است.
در شش ماه دوم سال حجم بالایی از اوراق منتشر کردیم.
در گذشته به مشتریان نرخ ترجیحی پرداخت می‌شد که سود شرکت را کاهش می‌داد، که از آن سیاست چشم پوشی کردیم و دیگر نرخ ترجیحی پرداخت نمی‌کنیم که همین باعث افزایش درامدها شده است.
اولین انتشار اوراق بدون ضامن را داشتیم که نوآوری خوبی در بازار بود و در حال مطالعه در حوزه معاملات الگوریتمی هستیم و احتمالا در چند ماه آینده به نتیجه برسیم.
تاکنون تعدادی پرونده حقوقی برای تامین سرمایه امین تشکیل شده است که در سال گذشته تعدادی از آنها به نفع شرکت به نتیجه رسیدند و بقیه در حال پیگیری است.
عرضه سهم امین 15 مرداد 99 انجام شد اما با بد شانسی مواجه شدیم چند روز بعد ریزش بازار سرمایه آغاز شد.7 سهامدار حاکمیتی داریم و نمی‌توانستیم پایین‌تر از ارزش واقعی سهام را عرضه کنیم.
بخشی از این ریزش به خاطر حضور 6 میلیون سهامدار حقیقی بود که در این مدت بخش زیادی از آنها با فروش سهام خود از این شرکت خارج شده‌اند و الان حدود دو میلیون و چهارصد هزار نفر باقی مانده‌اند که حداقل باید یک میلیون تا یک میلیون و پانصد هزار نفر دیگر خارج شوند تا سهم به تعادل برسد.
تامین سرمایه امین در حال حاضر پایین‌ترین P/E را بین سایر تامین سرمایه‌ها دارد. به سهامداران متعهدیم که نگذاریم قیمت سهم پایین‌تر از قیمت عرضه اولیه برسد.
کد خبر 426767

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =