لحظه به لحظه با بازار یک بهمن ۱۳۹۹

شاخص بازار امروز با روندی مثبت شروع به کار کرد و نمادهای فولاد، فملی و فارس از نمادهای موثر بر شاخص بوده اند.

به گزارش صدای بورس، بازار سرمایه در یک بهمن ۱۳۹۹ با یک میلیون و ۱۶۵ هزار واحد شروع به کار کرد و شاخص هم وزن نیز با رشد ۶۵۴ واحدی در مدار ۴۳۱ هزار و ۷۸ واحدی ایستاد

ساعت۹:۱۰

نمادهای فولاد، شستا، خساپا،خودرو، وبملت وفملی در صف خرید قرار دارند  و با شروعی پر تقاضا کار خود را شروع کردند. نمادهای نفتی نیز  همگی با صف خرید همراه بودند

ساعت ۹:۵۵

شاخص با رشد ۲۷ هزار و ۱۲۷ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۱۷۷ هزار واحدی ایستاد. و شاخص هم وزن نیز با رشد ۲۵ هزار و ۸۱ واحد در مدار ۴۳۳ هزار واحدی قرار گرفت.

ساعت ۱۱:۵

شاخص کل در مدار  یک میلیون و۱۸۲هزار واحدی ایستاد و ۳۱ هزار و ۱۵۷ هزار واحد رشد را ثبت کرد.  شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳ هزار و ۷۲ واحد در مدار ۴۳۳ هزار و ۴۹۶ واحدی قرار گرفت نمادهای فارس، فولاد، فملی، شستا، کچاد، تاپیکو و وپاسار از نمادهای موثر بر شاخص بوده اند.

ساعت ۱۱:۲۵

شاخص در ارتفاع  یک میلیون و ۱۸۳ هزار واحدی ایستاد و شاخص کل هم وزن نیز در ارتفاع ۴۳۳ هزار و ۵۳۶ واحد با صعود ۳۱هزار و ۱۲ واحدی قرار گرفت. نمادهای وپست، وسکرد، بکاب، بالبر،غگل، ثفارس و وساشرقی بازگشایی شدند و نمادهای وسکاب۱ و ثامید۱ متوقف شدند.

ساعت۱۱:۵۰

شاخص کل با ۳۳ هزار و ۴۷۸ هزار واحد مثبت در مدار  یک میلیون و۱۸۴ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز ۲۸ هزار و ۱۵ واحدی در مدار ۴۳۳ هزار و ۲۳۹ واحدی قرار گرفت.  فولاد، فارس، فملی، شستا،  کگل، کچاد و تاپیکو از نمادهای موثر بر شاخص بوده‌اند. بازار فرابورس نیز با رشد ۴۵۴ واحدی در مدار ۱۷ هزار و ۹۸۵ واحدی قرار گرفت. و نادهای مارون، آریا، کگهر از نادهای تاثیر گذار برشاخص فرابورس بوده‌اند.

ساعت ۱۲:۳۰

شاخص با رشد   ۳۳۲۳۰  هزار واحدی در ارتفاع  یک میلیون و ۱۸۳ هزار واحد قرار گرفت. همچنین شاخص کل هم وزن نیز با رشد۲۷۰۶ هزار واحدی در مدار ۴۳۳ هزار و ۱۲۹ هزار واحدی قرار گرفت.تعداد معاملات در بازار امروز با حجم  ۵ هزار و ۹۶۶ هزار میلیاردی تعداد ۷۹۰ هزار و ۴۱۴ هزار واحد برگه سهم رسید.

در بازار فرابورس نیز شاخص کل با رشد۴۹۷ هزار و ۳۶ واحدی در مدار ۱۸ هزار و ۱۰ واحدی قرار گرفت در بازار فرابورس با حجم معاملاتی۲ هزار و۸۹۹ هزار میلیاردی،۸۴۷ هزار و ۱۴۵ برگه سهم خرید و فروش شد.

کد خبر 426743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =