«ساروم»، «قشیر» و «فپنتا» در ماه آذر چه کردند؟

شرکت‌های سیمان ارومیه، تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد و صنعتی سپنتا گزارش عملکرد یک ماهه خود را منتشر کردند.

به گزارش صدای بورس، شرکت بورسی ساروم»،«قشیر» و « فپنتا» گزارش یک ماهه خود را منتشر کرد که در ادامه می‌خوانید:

«ساروم»

شرکت سیمان ارومیه با نماد «ساروم» در صورت های مالی میان دوره ای ۹ماهه از تحقق سود ۲هزار و ۵۰۳ریالی برای هرسهم خبر داد.

شرکت سیمان ارومیه در اطلاعیه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۹ سود عملیاتی این دوره را با رشد ۱۲۲درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته مبلغ یک هزار و ۹۲۳میلیارد ریال و سود خالص را با رشد ۱۱۷درصدی مبلغ یک هزار و ۷۵۱میلیارد ریال رقم زد.

این شرکت سود انباشته را با افزایش ۶۴درصدی به یک هزار و ۸۶۵میلیارد ریال و سود ناخالص را یک هزار و ۹۲۷میلیارد ریال منتشر کرده است.

ساروم در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که قصد دارد بازاریابی در بازارهای جدید داخلی و صادراتی را آغاز کند و به دنبال  افزایش تنوع تولید محصولات، مدیریت هزینه و کنترل بهای تمام شده است. از سوی دیگر در این مدت مبلغ فروش خود را به ۳هزار و ۶۰۰میلیارد ریال رسانده است.

«قشیر»

شرکت تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد با نماد «قشیر» در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۳۹۹ (حسابرسی شده)، به ازای هر سهم خود ۳۷۲ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۱۷۱ اعلام شده بود، از افزایش ۱۱۸ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش شرکت تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد با سرمایه ۳۳۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۹ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت تولیدی قند شیروان، قوچان و بجنورد در دوره یاد شده، مبلغ ۱۲۲ میلیارد و ۶۱۴ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳۷۲ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۱۱۸ درصدی برخوردار است.

یادآوری می‌شود «قشیر» در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۱۷۱ ریال و سود خالص را ۵۶ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال قید کرده است.

« فپنتا»

شرکت صنعتی سپنتا با نماد «فپنتا» در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۳۹۹ (حسابرسی شده)، به ازای هر سهم خود ۳ هزار و ۱۵ ریال کنار گذاشت . این میزان نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۷۴۱ اعلام شده بود، از افزایش ۳۰۷ درصدی در هر سهم حکایت دارد.

شرکت صنعتی سپنتا با سرمایه ۵۴ میلیارد و ۱۷۳ میلیون ریال، صورت‌های مالی ۹ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت صنعتی سپنتا در دوره یاد شده، مبلغ ۱۶۳ میلیارد و ۳۱۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳ هزار و ۱۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۳۰۷ درصدی برخوردار است.

یادآوری می‌شود "فپنتا" در دوره ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ ۷۴۱ ریال و سود خالص را ۴۰ میلیارد و ۱۶۳ میلیون ریال قید کرده است.

منبع: سنا

کد خبر 426570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =