صدور مجوز افزایش سرمایه «دکپسول»

مجوز افزایش سرمایه شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران صادر شد.

به گزارش صدای بورس، در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران (مصوب آذرماه ۱۳۸۴)، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت تولید ژلاتین کپسول ایران  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نشده و افزایش سرمایه، با سرمایه ۲۰۰ میلیارد ریال، با تعداد سهام قابل انتشار ۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.

مبلغ افزایش سرمایه ۱۰۰ میلیارد ریال، از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور تامین بخشی از مخارج خرید ماشین‌آلات تولیدی پوکه کپسول ژلاتین است.

خاطر نشان می سازد، شروع پذیره نویسی حداکثر تا ۶۰ روز از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود. عدم شروع پذیره نویسی در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز گردیده و انجام آن مستلزم أخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.

همچنین مطابق مادۀ ۲۱ قانون بازار اوراق بهادار، ثبت اوراق بهادار نزد سازمان، به منظور حصول اطمینان از رعایت مقرّرات قانونی و مصوبات سازمان و شفافیت اطّلاعاتی بوده و به منزلۀ تأیید مزایا، تضمین سودآوری و یا توصیه و سفارشی در مورد شرکت یا طرح مرتبط با اوراق بهادار، توسط سازمان نمی‌باشد.

کد خبر 426555

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • صدور افزایش سرمایه هفت شرکت بورسی

    صدور افزایش سرمایه هفت شرکت بورسی

    افزایش سرمایه شرکت‌های بانک کارآفرین، سرمایه‌گذاری سپه، لوازم خانگی پارس، تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده، داروسازی اکسیر، پلیمر آریا ساسول و زرین معدن آسیا به تصویب سازمان بورس و اوراق بهادار رسید.

  • تایید و صدور افزایش سرمایه دو شرکت بورسی

    تایید و صدور افزایش سرمایه دو شرکت بورسی

    افزایش سرمایه شرکت مارگارین و شرکت سیمان غرب آسیا تایید و صادر شد.

  • صدور افزایش سرمایه چهار شرکت بورسی

    صدور افزایش سرمایه چهار شرکت بورسی

    مجوز افزایش سرمایه شرکت های سیمان ممتازان کرمان، زر ماکارون، داروسازی دانا و مهرکام پارس از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار صادر شد.

  • رونمایی از فرصت‌های طلایی سرمایه‌گذاری

    رونمایی از فرصت‌های طلایی سرمایه‌گذاری

    محسن فاضلیان ؛مدیرعامل شرکت تأمین سرمایه بانک مسکن / همواره کیش نماد نوآوری، خلاقیت و شکوفایی تکنولوژی، زیبایی و نماد پیشرفت اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی کشور عزیزمان ایران بوده و هست. از این رو برگزاری نمایشگاه‌ها و سمینار‌های مختلف در جزیره زیبای کیش همواره شاخصی برای ارزیابی فعالان بنگاه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاران بخش‌های مختلف کشور بوده که توانسته است به واسطه امتیازات منحصر بفرد از جمله منطقه آزاد کیش و بهره گیری از معافیت‌های مالیاتی و غیره زمینه را برای تشویق سرمایه‌گذاران و ورود سرمایه به کشور مهیا سازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =