مدیریت ریسک بر پایه فناوری

دو شرکت Albright و De Jong Capital اعلام کردند که مشترکا بخش معاملات کالایی شرکت ED&F Man را خریداری کرده‌اند و شرکت جدید با نام HedgePoint راه‌اندازی خواهند کرد.

به گزارش صدای بورس،  این بخش از سال ۲۰۱۴ تاکنون راه‌حل‌های مدیریت ریسک را برای بازارهای کالا در حوزه‌های انرژی و محصولات کشاورزی ارائه کرده است. دو شرکت قصد دارند با استفاده از تیم قدیمی در شرکت تازه‌ تاسیس HedgePoint بر بستر فناوری نوین، به ارائه محصولات مدیریت ریسک مالی، اطلاعات بازار و خدمات برتر به مشتریان در آمریکای لاتین، ایالات متحده و اروپا ادامه دهند.
همکاری دو شرکت Albright و DJC به معنای تجمیع چند دهه تجربه، تخصص در فناوری مالی و محصولات مالی ساختاریافته، همچنین منابع مالی کلان برای توسعه و بهبود فناوری و محصولات شرکت HedgePoint است.
برنت دی یونگ از شرکت DJC در این باره گفت: کشاورزان و مشتریان کالاها اغلب از خدمات مناسبی برخوردار نیستند. باید اطلاعات بهتر، ابزارهای کارآمدتر و دسترسی آسان‌تری در اختیار آنها قرار گیرد. شرکت HedgePoint قصد دارد یک پلتفرم مشتری‌محور مبتنی بر فناوری برای بهبود دسترسی و افزایش آگاهی کاربران در اختیار مشتریانش قرار دهد. این شرکت همچنین با استفاده از فناوری‌های نوین، خدمات و محصولات مدیریت ریسک مالی را به بازارهای کالا (کامودیتی) جهان ارائه خواهد کرد.

منبع: PR Newswire

کد خبر 426323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =