تایید و ثبت افزایش سرمایه چهار شرکت بورسی

افزایش سرمایه شرکت‌های پارس سویچ، سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان، بیمه آسیا و فولاد خوزستان به تایید هیات مدیره و حسابرس رسیده است.

به گزارش صدای بورس، شرکت پارس سویچ با نماد «بسویچ» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد:‌ با توجه به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ هیئت مدیرة سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار)، پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ یک هزار میلیارد ریال به مبلغ دو هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته به منظور تامین منایع مالی طرح تولید کلید تب چنجر در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ به تصویب هیئت مدیره رسیده است. این افزایش سرمایه جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده که اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.
بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است.

شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان

شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان با نماد «کرمان» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد:‌ با توجه به ماده 3 دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب 1395/07/17 هیئت مدیرة سازمان بورس و اوراق بهادار) به تایید حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی موسسه حسابرسی و خدمات مالی ارقام نگر آریا ) رسید. براین اساس سرمایه شرکت از مبلغ یک هزار و 110 میلیارد و 300 میلیون ریال به بملغ 51 هزار و 930 میلیارد و 673 میلیون ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالی شرکت افزایش پیدا می‌کند.
بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است که در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

شرکت بیمه آسیا

ثبت افزایش سرمایه شرکت بیمه آسیا با نماد «آسیا» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد:‌ با توجه به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-۹۹A-۱۶۱ مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۹ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۴ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۲,۳۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲۴,۱۳۱,۸۰۴ میلیون ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مبلغ ۲۱۸۳۱۸۰۴ میلیون ریال در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

شرکت فولاد خوزستان

شرکت فولاد خوزستان با نماد «فخوز» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد:‌ با توجه به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-94A-119 مورخ 1394/11/14بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ 1399/09/23  افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ 19,048,697 میلیون ریال به‌مبلغ 50 هزار میلیارد ریال از محل سود انباشته مبلغ 30951303 میلیون ریال در تاریخ 1399/10/23 در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

کد خبر 426320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =