عرضه تمام محصولات نفت ایرانول در بورس کالا و انرژی

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از عرضه تمام محصولات این شرکت در بورس کالا و انرژی خبر داد.

به گزارش صدای بورس، محمدحسین رزاقی دراین باره گفت: پس از تاکید وزیر محترم تعاون،کار و رفاه اجتماعی مبنی بر افزایش شفافیت در شرکت‌ها و مجموعه‌های تابعه وزارت کار برآن شدیم تا تمامی  محصولات جانبی را در بورس کالا و انرژی عرضه کنیم. همینطور موفق شدیم محصولات صادراتی را با روش مزایده ای به فروش برسانیم.
وی با بیان اینکه این شرکت از ابتدای سالجاری توجه جدی به بازار داخل کشور داشته و محصولات موتوری و صنعتی را همانند سال گذشته و بدون هیچ کاهشی در بازار کشور تامین نموده است، افزود: با این وجود به منظور ارز آوری برای کشور در این شرایط تحریم ناعادلانه و توجه ویژه به افزایش منافع سهامداران با اتخاذ تدابیر ویژه و همچنین اصلاح سبد فروش محصولات خود، از بازارهای صادراتی غافل نبوده و افزایش چشمگیری در زمینه صادرات داشته است.
مدیرعامل شرکت نفت ایرانول با بیان اینکه عرضه محصولات در بورس کالا با هدف ارتقای شفافیت و حرکت به سمت سودآوری پایدار انجام شد، تصریح کرد: با این اقدام رشد سود قابل توجهی در 9 ماهه سالجاری پیش بینی می گردد.
مهندس رزاقی در پایان افزود: در صورتی که شرکت‌های تولیدی، مکلف به فروش کل تولیدات خود در بورس کالا شوند اقدام بزرگ و موثری در شفافیت مالی شرکت‌ها، بازرگانی و فروش آنها صورت خواهد گرفت که به سلامت اقتصادی کشور کمک شایانی خواهد کرد.

کد خبر 426308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =