مهمترین اخبار اقتصادی و بورسی امروز ۲۲ دی ۹۹

«مهمترین اخبار اقتصادی بورسی روز»، مهمترین و تاثیرگذارترین خط خبری روز را در کوتاه‌ترین و کامل‌ترین جملات بیان می‌کند.

به گزارش صدای بورس،بورس تهران افت دیگری را تجربه کرد. امروز شاخص کل بورس با ۵ هزار و ۳۷۵ واحد کاهش به سطح یک میلیون و ۳۰۱ هزار و ۲۴۵ واحد تنزل پیدا کرد.

سهام عدالت باز هم کاهشی شد. امروز ارزش سبد ۵۰۰ هزار تومانی سهام عدالت به ۹۵ میلیون و ۷۲۵ هزار ریال کاهش یافت.

صندوق واسطه‌گری مالی یکم افت دیگری را ثبت کرد. قیمت دارایکم در پایان معاملات امروز به ۱۳۹,۹۲۰ ریال رسید.

صندوق پالایشی یکم پس از یک روز مثبت، دوباره با کاهش قیمت روبه‌رو شد. در پایان معاملات امروز، پالایش به قیمت ۶۸,۶۳۰ ریال دست پیدا کرد.

اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس امروز در بازدید از بورس تهران بر عرضه کامل فولاد در بورس کالا و غیرقانونی بودن هر نوع قیمت‌گذاری کالاها در بورس تاکید کردند.

مدیریت پذیرش و بازاریابی شرکت بورس کالای ایران از پذیرش چهار محصول براده آلومینیوم، ضایعات کارتن، براده چدن و ضایعات فولادی شرکت ایران خودرو در بازار فرعی بورس کالا خبر داد.

یک نماینده مجلس گفت: ثبت درخواست برای تحقیق و تفحص از شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در مجلس کلید خورد. در همین حال، امروز سهامداران شستا شاهد رشد ۴.۶۶ درصدی قیمت این سهم بودند.

افزایش سرمایه شرکت نفت سپاهان به تایید حسابرس رسید و افزایش سرمایه شرکت مجتمع کشت و صنعت چین چین نیز صادر شد.

شرکت نفت بهران در دوره ۶ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ به سود خالصی معادل ۸ هزار و ۶۹۲ میلیارد ریال دست یافت.

شرکت ایران‌ ترانسفو پس از نزدیک به دو ماه بازگشایی شد و بازدهی ۱۸ درصدی به سهامداران داد.

شرکت سرمایه‌گذاری مالی سپهرصادرات از زمان عرضه اولیه تا امروز تنها ۵ درصد سود به سهامداران خود رسانده و کماکان در حال سقوط است.

امروز مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت ویتانا برگزار شد و افزایش سرمایه شرکت از محل آورده نقدی، مطالبات و سود انباشته به تصویب رسید.

سپیدار سیستم آسیا با نماد «سپیدار» امروز از نمادهای مثبت شاخص فرابورس بود.

پذیره نویسی صندوق سرمایه‌گذاری در سهام قابل معامله زرین کوروش، با نماد «زرین» در بازار فرابورس از فردا سه‌شنبه ۲۳ دی آغاز خواهد شد.

ثبت نام در چهارمین دوره رقابت‌های اینوتکس پیچ به عنوان یکی از رویدادهای جانبی نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) آغاز شد.

کد خبر 426140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =