بانک سامان به فعالان صنایع غذایی خدمات ویژه می‌دهد

باهدف حفظ و تأمین امنیت غذایی کشور، بانک سامان محصولات ویژه‌ای را برای شرکت‌های فعال در صنعت غذای کشور ارائه می‌دهد.

به گزارش صدای بورس، صنایع غذایی در طول دو دهه گذشته به یکی از مهم‌ترین صنایع کشور تبدیل شده و با توجه به امکانات موجود، مواد اولیه مناسب و ظرفیت‌های فناوری، از پتانسیل بسیار بالایی برای رشد برخوردار است. در کنار این اهمیت حفظ و تأمین امنیت غذایی کشور بانک سامان را بر آن داشته تا از طریق اختصاص تیم بانکداری متخصص در این صنعت، خدمات و محصولاتی نو در حوزه‌های گوناگون ازجمله تأمین مالی و پرداخت‌های بین‌المللی در اختیار فعالان این صنعت قرار دهد.

در کنار این موضوع، بانک سامان با خدمت‌رسانی سریع‌تر از دیگر رقبا توانسته اعتماد مشتریان را جلب کند و از طریق همکاری با فعالان بزرگ این صنعت، تجربه گران‌بهایی را برای ارائه خدمات بانکی و مالی بیاموزد. لازم به ذکر است که مشتریان ما در این صنعت در حوزه‌هایی از قبیل لبنیات، شیرینی و شکلات، محصولات دامی و نوشیدنی فعالیت دارند.

بر این اساس، بانک سامان خدمات خود را برای فعالان این صنعت در قالب تأمین مالی، اعتباری، ارزی و خدمات پایه بانکی و سایر خدمات نوین بانکی سازمان‌دهی کرده است. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات قابل‌ارائه به فعالان صنایع غذایی می‌توانند به صفحه اختصاصی این صنعت در سایت بانک سامان مراجعه و یا با شماره ۰۲۱۲۳۰۹۵۲۲۲ تماس بگیرند.

منبع: سامان رسانه

کد خبر 426127

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =