حاشیه‌های امروز بورس ۲۱ دی ۹۹ / کدام نمادها متوقف شدند؟

در جریان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل با رشدی ۱٫۶ درصدی مجددا در کانال ۱٫۳ میلیون واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز افت روز گذشته خود را جبران کرد.

به گزارش صدای بورس، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با رشدی ۱٫۶ درصدی و قرار گرفتن در سطح یک میلیون و ۳۰۶ هزار واحدی به کار خود پایان داد. در معاملات امروز که با افزایش تقاضا در نمادهای شاخص‌ساز همراه بود، شاخص کل هم‌وزن نیز ۱٫۵ درصد رشد کرد.

در معاملات امروز که با بازپس‌گیری کانال ۱٫۳ میلیون واحدی شاخص همراه بود، سه نماد فولاد، شستا و وغدیر بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند و معاملات منفی فارس نیز نتوانست مانع از رشد امروز شاخص کل شود.

در پایان معاملات امروز، ارزش کل معاملات ۱۱ هزار میلیارد تومان بود و ارزش معاملات فرابورس نیز از مرز ۵ هزار میلیارد تومان گذشت.

امروز همانند روز گذشته، سه گروه خودرو، فلزات اساسی و فراورده‌های نفتی لیدرهای بازار بودند و صندوق‌ها فردا و کمند نیز بیش از سایر نمادهای بورسی معامله شدند. در بازار فرابورس نیز سه نماد سمگا، گکوثر و فزرین بیش از سایر نمادها معامله شدند.

معاملات امروز بازار سهام در حالی به پایان رسید که بازار با شوک‌های مثبت و منفی متعددی همراه بود و نمادهای شاخص‌ساز بارها با از دست دادن صف‌های خرید خود مواجه شدند.

منبع: تجارت نیوز

کد خبر 426052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =