در کنفرانس اطلاع‌رسانی «شتوکا» و «کمنگنز» چه گذشت؟

شرکت توکا رنگ فولاد سپاهان و شرکت معادن منگنز ایران اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی خود را منتشر کردند.

به گزارش صدای بورس، شرکت توکا رنگ فولاد سپاهان با نماد «شتوکا» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد: پیرو ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی منتشر شده در سامانه کدال با شماره پیگیری ۷۱۰۲۹۳ و به استناد ماده ۱۲ مکرر ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس ایران به اطلاع می رساند کنفرانس اطلاع رسانی شرکت در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۷ برگزار شد اما با توجه به عدم طرح سوال یا ابهام در سامانه تدان، به استحضار می رساند مطابق با گزارش‌های ماهانه ارسالی بر روی سامانه کدال، وضعتی مالی شرکت مطلوب بوده و پیش‌بینی می شود عملکرد مالی شرکت مطابق با بودجه مصوب و مندرج در گزارش‌های تفسیری مدیریت محقق شود.
بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان افشا می‌شود.

شرکت معادن منگنز ایران با نماد «کمنگنز» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد: پیرو ضرورت برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی منتشر شده در سامانه کدال با شماره پیگیری ۷۰۹۹۳۷ و به استناد ماده ۱۷ مکرر ۱ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع می رساند کنفرانس اطلاع رسانی شرکت در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۶ برگزار شد. این شرکت اعلام کرده در موعد زمانی مقرر سوالی از سوی تحلیلگران و سهامداران مطرح نشد. همچنین از تاریخ صورت‌های مالی میان دوره حسابرسی شده منتهی به 31 شهریورماه 99 و آخرین گزارش عملکرد ماهانه، افزایش قیمت سهم شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر متاثیر از وضعیت عرضه و تقاضا در بازار بوده است.
بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان افشا می‌شود.

کد خبر 425938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =